Offerte
Communicatie

HoMSS Keurmeesters

Super applicatie

Alles

Een prettig bedrijf met goede en gebruiksvriendelijke software...

Over het algemeen goed. Flexibel bedrijf met goed contact

flexibel bedrijf, bereid om aanpassingen te doen

nee

Neways Industrial Systems BV

Wij zijn al een aantal jaren met Gereedschapbeheer in de weer en hebben ruim 1700 gereedschappen en testmiddelen in het systeem zitten.
Wij zijn zeer tevreden over het systeem en de contacten,...
Wij zijn zeer tevreden over het systeem en de contacten, i.g.v. vragen of verzoeken verlopen goed.
Wij gaan zeker door met het gebruik van het systeem.

H.E. Rouw, Linthorst Installatietechniek BV

Het is een programma eenvoudig in gebruik. Je hebt diverse mogelijkheden om te filteren en kunt makkelijk alles terugvinden. Het programma houd in een duidelijk overzicht bij wanneer een... Het is een programma eenvoudig in gebruik. Je hebt diverse mogelijkheden om te filteren en kunt makkelijk alles terugvinden. Het programma houd in een duidelijk overzicht bij wanneer een arbeidsmiddel moet worden gekeurd.

Ik zou het mooi vinden als er een arbeidsmiddel voor reparatie of keuring weg is, dat als ik naar het arbeidsmiddel ga dit via een duidelijke melding kan zien dat deze momenteel niet beschikbaar is.

Ronald van Nierop

snel inspelen op wensen

G4S Fire & Safety

Nvt

nvt

nvt

Goed, Ik wrk er nu bijna een jaar mee en merk dat we er meer mee kunnen dan we nu doen. Zeker icm HoMSS werkt gereedschapsbeheer erg prettig.

Opzet vanuit gebruiker bedacht

linkje naar accountmanager met NAWTE-gegevens in menu 'beheer' of abonnementsgegevens.
NVT-optie bij waardering voor offerte. Deze heb ik namelijk niet gezien dus kan ik niet beoordelen.

Quality Inspection Services B.V.

De samenwerking en communicatie met Gereedschapbeheer.nl loopt erg goed en is prettig.