8.5/10

dirk billiet

Perfect

snel en goedkoop

Dittmann

Mein erster Einkauf dort , aber kann das alles nur empfehlen. Es handelte sich dabei gleich im einen großen Artikel mit Speditionstransport und binnen drei Tagen war alles reibungslos und perfekt... Mein erster Einkauf dort , aber kann das alles nur empfehlen. Es handelte sich dabei gleich im einen großen Artikel mit Speditionstransport und binnen drei Tagen war alles reibungslos und perfekt geklärt !

Mijn eerste aankoop daar, maar kan het alleen maar aanraden. Esx handelde in een artikel van een G-formaat met expeditietransport en binnen drie dagen was alles soepel en perfect opgelost.

Siehe das Feld oben - alles perfekt , würde wieder kaufen !

Zie het vak hierboven - alles perfect, zou opnieuw kopen!

So bleiben , wie das hier bei meiner ersten Erfahrung gewesen ist - PERFEKT !

Zo blijven was mijn eerste ervaring - PERFECT!

ArtsCo

Goed opgebouwde site en voldoende info. Een snelle en goede info via mail.

Bij een product niet meer op voorraad wordt een passend en goede oplossing gevonden.

Born

Alles gut geplant.
Erstkontakt kompetent.
Versand sprach im Vorfeld alles ab.
Emailverkehr hervorragend.
Absprachen traten ein.
Keine Verbesserung möglich. Sehr gut.

E-Mail, persönlicher Kontakt, aktuelle E-Mails für den Status

Keine

Marja Nouwens- Van Kaathoven

Mijn man wilde graag een nieuwe werkplaatsinrichting voor in ons nieuwe huis. Na lang zoeken op internet kwamen we toch telkens uit bij bouwmarkttotaal. Woensdagavond heb ik als verassing een mooie... Mijn man wilde graag een nieuwe werkplaatsinrichting voor in ons nieuwe huis. Na lang zoeken op internet kwamen we toch telkens uit bij bouwmarkttotaal. Woensdagavond heb ik als verassing een mooie werkplaatsinrichting besteld en vrijdag kwamen ze de inrichting al brengen. Via de mail word je op de hoogte gehouden van de levering. Super snelle en nette service! Als we nog een keer iets moeten bestellen dan doe ik dat zeker bij bouwmarkttotaal! Ik raad het dan ook iedereen aan!

Duidelijke site, makkelijk bestellen, goede service, nette bezorging en heel goed ingepakt. Je kunt zien dat ze zorg besteden aan het leveren van de materialen.

Misschien bij het bestellen melden dat je een mail krijgt met daarin de levertijden. Ik kon dat in het begin niet vinden.

Erik Knooihuizen

Gewoon goed en degelijk.

Nee. Wel goed maar dat is wat je bij internetnedrijven verwacht tegenwoordig.

Misschien iets geliktere website. Nu wel erg degelijk.

Zeer tevreden

correct en vriendelijk

StefSchoen

Mijn kennismaking met bouwmarkt is goed bevallen. Eerst via de klantenservice die een onduidelijkheid voor mij heeft weggehaald. Daarna vlekkeloos de afhandeling van betaling tot bezorging, alles... Mijn kennismaking met bouwmarkt is goed bevallen. Eerst via de klantenservice die een onduidelijkheid voor mij heeft weggehaald. Daarna vlekkeloos de afhandeling van betaling tot bezorging, alles prima volgens afspraak!

Vlotte afhandeling met alles.

Nvt

Jansstraat33