Koekjes

Claudia

Super lekkere koekjes

X

Mariska

Leuke en lekkere koekjes die je makkelijk uitdeeld en vooral bij kinderen een hit is.

Pattiasina

Top!

Nvt

Rezan Ibrahim

Super leuke koekjes en smaakt heerlijk snelle levering super blij

Het zou beter zijn als jullie een sticker op de doos plakken dat bezorger s rustig aan doen met doos omdat er waren veel koekjes stuk gegaan

Nla

Heerlijke verse koekjes. Snel in huis.

Opa BoB

Heerlijke koekjes, die de echte beschuit-met-muisjes beleving geven

Danique Dijkstra-Linker

Nu voor de derde keer deze koekjes in huis gehaald en Ontzettend blij met deze heerlijke bestelling! Ontdekt tijdens de zwangerschap van ons eerste ventje in 2019 en ook bij de tweede in 2022 een... Nu voor de derde keer deze koekjes in huis gehaald en Ontzettend blij met deze heerlijke bestelling! Ontdekt tijdens de zwangerschap van ons eerste ventje in 2019 en ook bij de tweede in 2022 een groot succes! Daarom ook deze keer weer besteld en ook nu weer heerlijk van genoten! Altijd vers, leuk verpakt en super snel verzonden!

Niet om hebberig over te komen, want de prijs/ kwaliteits verhouding klopt gewoon maar na zoveel bestellingen was een kortingscode wel een keertje leuk geweest.

Nathalie Sieders

Bij een eigen gemaakte bestelfout contact gehad met een medewerker die ons vriendelijk te woord stond en met een snelle oplossing kwam. Verder in de kraamtijd veel complimenten gekregen over het... Bij een eigen gemaakte bestelfout contact gehad met een medewerker die ons vriendelijk te woord stond en met een snelle oplossing kwam. Verder in de kraamtijd veel complimenten gekregen over het originele idee om deze lekkere koekjes uit te delen aan het kraambezoek. Wij zijn zeer tevreden over geboortekoekjes.nl!

Geen verbeterpunten of tips.

Boya

Super! Alle koekjes zijn heel. Ik kwam een paar koekjes te kort. Heb contact met ze gehad en zijn we tot een top oplossing gekomen! Super blij mee!!

Marcel koreman

Zeer lekker en een stuk makkelijker dan beschuit met muisjes te smeren