Verpakkingsmateriaal

Theo

Makkelijk besteld. Pre-order prima op tijd geleverd.

Vriendelijk en goede prijs

Kay

Monitor, muis, keyboard en muismat besteld. Niet alles wat ik wilde was op voorraad, maar dat werd goed gecommuniceerd. Tevens werd mijn PC nog gebouwd, dus ik had er ook niet heel veel haast mee.... Monitor, muis, keyboard en muismat besteld. Niet alles wat ik wilde was op voorraad, maar dat werd goed gecommuniceerd. Tevens werd mijn PC nog gebouwd, dus ik had er ook niet heel veel haast mee. Uiteindelijk kwam de PC 1 dag eerder binnen.

Duidelijke omschrijving wat op voorraad is en wat niet, snel, goede communicatie.

Geen op-/aanmerkingen

Job

Prima ervaring

Mooie producten

De levering duurde wat langer dan verwacht. Ik kreeg ook pas laat een track and trace

Anon

Heel snelle levering

Ook een berichtje sturen als het pakketje aan de bezorgdienst is meegegeven

Peer

Teleurgesteld over klantenservice

Snel verzenden, goed verpakt

Significante prijsdaling binnen enkele dagen. Vervolgens wilde bedrijf in eerste instantie artikel niet accepteren vanwege verbroken zegel (cpu), maar dat is wettelijk niet toegestaan. Heb ze hierop... Significante prijsdaling binnen enkele dagen. Vervolgens wilde bedrijf in eerste instantie artikel niet accepteren vanwege verbroken zegel (cpu), maar dat is wettelijk niet toegestaan. Heb ze hierop gewezen, waarna ik het product mocht terugsturen.

Zonde, dat kost beide partijen geld.

Terugbetalen duurde langer dan wettelijk toegestaan en gebeurde na meerdere malen navragen.

Anon iemstra

Goedkoop en snel

Brievenbus pakket paste niet door de brievenbus

J.V. Koning

Vriendelijke medewerkers

goed advies, vriendelijke medewerker

levering duurde langer dan aangegeven. (op de website stond 3 tot 5 werkdagen maar de medewerker zei dat het artikel op voorraad was dus sneller geleverd zou worden. Artikel werd op de 6e werkdag... levering duurde langer dan aangegeven. (op de website stond 3 tot 5 werkdagen maar de medewerker zei dat het artikel op voorraad was dus sneller geleverd zou worden. Artikel werd op de 6e werkdag geleverd.)

Borst

Laat besteld toch de volgende dag in huis

Ga zo door

Kevin Kasri

Uitgebreid assortiment

Product was voordelig geprijsd

Lang voordat het weer beschikbaar was, volgens website is het verstuurd. Het staat al enige tijd in de PostNL app maar heb het nog niet ontvangen.

Liek