Verpakkingsmateriaal

J. van den Bor

Ik had een game gepre-ordered, want Game-Outlet heeft meestal een gunstige prijs. De game werd keurig geleverd op de dag van uitgave, met een bevestigingsmailtje. Super service weer👍🏽

Goede prijs, genoeg uit voorraad leverbaar.

In eerste instantie zou de game een dag later worden bezorgd, aldus de mail. Helemaal geen ramp, maar wellicht handig voor jullie om te weten dat de service soms sneller is dan verwacht.

Particulier

Keurig verpakt, artikel zag er uit zoals op de site, zeer tevreden.

Goed verpakt

Margré de boer

Uitstekende service

Lijon

Product was overal uitverkocht, maar bij Game-Outlet toch te verkrijgen. Bestellen ging snel en soepel en de levering was ook erg snel. Prima ervaring!

Gevarieerd aanbod. Duidelijke informatie. Bestellen gaat snel en eenvoudig.

Nagtegaal

Makkelijk en snel

Makkelijk

Gio

Snel geleverd

Snelle levering. Niks mis mee

Am nicolai

Opzich netjes, alleen wanneer een product later is, moet je er zelf omvragen. Dit hoort niet, men hoort de klant op de hoogte te brengen.

Blijven beleefd.

Breng klanten eerder op de hoogte als de dag van levering niet behaald kan worden.

Pieter

Goed!

Super service

DC van den Berg Kramer

Goed, snel en vriendelijk

Nette afhandeling en vragen per mail zijn snel en prima beantwoord

Prima ervaring maar ik had een pré order. Omdat deze niet op de aangegeven datum geleverd werd zelf gevraagd hoe en wat. Echt super vriendelijk per mail en telefoon te woord gestaan. Als tip wil ik... Prima ervaring maar ik had een pré order. Omdat deze niet op de aangegeven datum geleverd werd zelf gevraagd hoe en wat. Echt super vriendelijk per mail en telefoon te woord gestaan. Als tip wil ik voor de toekomst meegeven hou je klanten zelf op de hoogte. Dat geeft net dat beetje extra vertrouwen.

Elzo

Levert snel het verwachte product

Taal/versie spel was niet helemaal duidelijk. Ik wil altijd graag weten of het spel een in Nederland uitgegeven versie is, of impor uit een ander land.