Verpakkingsmateriaal

Saman

Betrouwbaar!

Het is zoals het beschreven is netjes verpakt en zeer snel bezorgd. Het is een betrouwbaar webshop. Geen enkel spijt van mijn aankoop.

Heb ik niet, blijf zo door gaan zou ik zeggen.

Revelino

2 keer al wat gehaald en goeie service.

Ben blij dat ze met afterpay werken

Niks

Ronald de Boer

Top snel en goed

Snelle levering en goede kwaliteit

V.S. van der Werff

Slecht, ik moet van het bedrijf een juicehnde review schrijven alvorens mij retour in behandeling genomen wordt

levering verliep normaal, retourneren mag alleen als ik een juichende reveiw schrijf, waarbij ik de retourprocedure niet bekritiseer, anders krijg ik nies terug.

Eerlijke afhandeling retouren zonder verplicht te worden een juichende review te schrijven, normaal hoef je pas enthoudiast te zijn als een winkel een retour of klacht goed afhandelt.

Jan Frans

Snel, goed en goedkoop.

Snelle service, goedkope games.

Geen.

Antoon Emons

Je krijgt de juiste informatie wat je vraagt over je computer of de software.

je kan goed zien als je iets veranderd dan weet ook meteen de totaal prijs

niet van toepassing

Arjen Geertman

Erg fijn

Snelle verzending

Heinrich

Heel goed

Snel aflevering en top prijsen

Nguyen

Ik heb een Switch Console Mario Rood en Blauw editie gekocht. Op de website staat vermeld dat het nieuw is. De prijs was al relatief hoog (ik kon het bij Intertoys en Amazon voor minder halen), maar... Ik heb een Switch Console Mario Rood en Blauw editie gekocht. Op de website staat vermeld dat het nieuw is. De prijs was al relatief hoog (ik kon het bij Intertoys en Amazon voor minder halen), maar omdat de reviews zo goed waren en ze snelle levering hadden (voor 23:00u besteld morgen in huis), nam ik de sprong en had ik het hier besteld. Amazon was langere levering, Intertoys moest ik het ophalen en ik had geen tijd. Maar bij Game-Outlet bestellen....was achteraf gezien een blunder. Eerst ging betalen verkeerd, toen was het niet verzonden omdat die met een ander pre-order spel zat, klantenservice gecontacteerd. Ik had ze gebeld op een werkdag, maar ze besloten doodleuk die dag vrij te nemen, dus de volgende dag wederom gecontacteerd, uiteindelijk bestelling opgedeeld gekregen, en zodoende kwam de Switch 2 dagen later aan. Dit was bedoeld als kado, maar... dit kon ik helaas niet geven... want wat was de verpakking verminkt. Het zag er afgeragd uit met scheurtjes en krasjes en aan de randen van de doos was de kleur gewoon weg. Als kado is dit natuurlijk voor schut. Ik opnieuw contact opgenomen met de klantenservice, maar feitelijk komt het er op neer dat ze me links liggen. Zero sympathie. Ik quote het antwoord van de klantenservice: ‘ De doos van de Nintendo switch is ervoor om bescherming te bieden voor het product zelf. Het product ligt in een magazijn, en de doos dient voor bescherming.’ Als wij iets kopen, dan moet het heelhuids zonder krassen etc geretourneerd worden anders gaan ze schadevergoeding eisen zelfs als de verpakking er gehavend eruit ziet, maar op hun beurt wanneer zij een tweedehands uitziend product verkopen voor meerprijs als nieuw product, dan moeten we het maar zelf uitzoeken? Ik kon retourneren op MIJN EIGEN KOSTEN, terwijl het hun fout is. En voor de rest hebben ze me lopen negeren.

Ik denk, dit is typisch zo’n winkel wanneer alles goed verloopt er niets aan de hand is, maar als er iets aan de hand is... ze weinig voor je willen en kunnen betekenen. Ikzelf vind juist dat wanneer er iets aan de hand is, de webwinkel dan moet uitblinken en laten zien waar ze voor staan. In dit geval was het uitermate teleurstellend. Dit was mijn eerste keer bij Game-Outlet en de laatste keer. Beter doe je gewoon kopen van Amazon, Bol, Coolblue of welk ander goed bedrijf dan ook. Die hebben tenminste nog after sale service en goede service wanneer het misloopt.

Bij deze een halve ster. Voor de ellende en de onuitstaanbare klantonvriendelijke communicatie.

Voor de rest was het ok.

Het is een web winkel

Service, klantvriendelijkheid, soluties

Reactie Game-Outlet.nl:

Beste Nguyen,
Wat vervelend dat je een negatieve ervaring hebt bij Game-Outlet.nl.
Beste Nguyen,
Wat vervelend dat je een negatieve ervaring hebt bij Game-Outlet.nl.
We doen ten alle tijden alles aan om jouw als klant naar redelijkheid tegemoet te komen indien je niet tevreden bent met je order of de manier waarop deze is afgehandeld.
Helaas is er ons op geen enkel moment de mogelijkheid geboden om deze klacht te corrigeren of op te lossen. Immers is het betreffende product tot op de dag van vandaag nog niet retour verzonden.
Er is altijd een mogelijkheid om je order binnen 14 dagen na aankoop bij ons retour te sturen. Hier heb je helaas geen gebruik van gemaakt. Terwijl dit meerdere malen is gecommuniceerd.
We betreuren dat de situatie zo is gelopen.
Johan van Game-Outlet

YY