Verpakkingsmateriaal

T.

Zeer goed, voor ik mijn bestelling plaatste had ik nog een korte vraag; deze werd meteen in de chat beantwoord zodat ik kon bestellen. Ook de levering ging vlot. Heel tevreden!

Fijne, duidelijke en snelle klantenservice. Mooie prijzen.

Atie

Alles

Niks

nvt

Spelletje besteld 2 weken moeten wachten na aantal keren telefonisch contact. slechte service ik zal denk ik de volgende keer niet meer hier bestellen

Betere relatie met leverancier en eigen logistiek verbeteren

Game outlet

Geen.

Bas

Duidelijke informatie en een goede en correcte afhandeling. Levering sneller dan gedacht.

Prijs en informatie

Op de site was aangegeven dat het product een langere levertijd dat dan 3 dagen. Uiteindelijk was het er toch. Dat is een meevaller. Waarom dan toch een verbeterpunt? Ik heb gemaild over de... Op de site was aangegeven dat het product een langere levertijd dat dan 3 dagen. Uiteindelijk was het er toch. Dat is een meevaller. Waarom dan toch een verbeterpunt? Ik heb gemaild over de levertijd en kreeg (pas) antwoord toen het artikel er al was. Een nog betere informatievoorziening scheelt vragen beantwoorden en ik weet eerder waar ik aan toe ben. Maar verder top !!!

Jurgen Valks

Prima ervaring, scherpe prijs & snelle levering

Mooie aanbiedingen en snelle levering

Koomen

Goed verpakt

Peter

Game perfect

Prijs

Levering

Dragan

Was ff onduidelijk qua levering maar na vraag gesteld te hebben goede uitleg gehad

...

....

Matthijs Oosterwijk

Zeer tevreden

Goede aftersales.Doosje van bestelde Switch spel kwam beschadigd binnen. Zeer net voorstel voor volledig geld terug of 25 euro tegoedcode gekregen.

Op de mobiele website het mogelijk maken om een kortingscode in te geven .