Annie en bert van Wolferen

Wat een keus in gietvloer bedrijven .
mijn man en ik hebben een hoop gietvloer winkels bezocht , Om ons te laten informeren over gietvloeren .
uiteindelijk bij G-vloeren terecht gekomen...
Wat een keus in gietvloer bedrijven .
uiteindelijk bij G-vloeren terecht gekomen . kregen we alles duidelijk te horen van de verkoper . iemand die nog met passie en ervaring de tijd voor ons nam.

na lang zoeken na de juiste kleur zijn we de deal met G-vloeren aangegaan .

dit was voor ons de eerste keer dat we een gietvloer wilde en we werden super geholpen .

nadat de uitvoerder was geweest kon er begonnen worden met de vloer , we werden iedere dag netjes door de uitvoerder op de hoogte gehouden en we moesten 1 uurtje aanwezig zijn om de structuur van de twee kleuren te bepalen .

al na een week kon de vloer worden opgeleverd , en zijn mn man en ik zeer tevreden over het resultaat . echt de vloer die we wilde heeft G-vloeren voor ons gerealiseerd .

nogmaals hartelijk dank voor alle goede zorgen en het super behaalde resultaat .

Echt een fijn bedrijf wat ik iedereen zal aanbevelen ,.

vriendelijke groet .

Annie en bert van Wolferen

communicatie en luisterend oor .
begrijpen wat je als klant wil .

wij kunnen geen verbeter punten aangeven . voor ons was alles goed en perfect verlopen .
dank nog heren !

Eerlijk, vriendelijk en klantgericht geholpen. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Wij zijn erg blij met onze gietvloer!

Vriendelijk, klantgericht, eerlijk en meedenkend.

Zeer goede en betrouwbare service met een mooi eindproduct, echt een aanrader

goede service

D.H. Keiser

Heel erg tevreden met de gietvloer in onze woning, we krijgen alleen maar complimenten!

Klantvriendelijk en goed advies.

We hebben een gietvloer door G-vloeren laten aanbrengen in onze woonkamer+keuken. Eerst een offerte aangevraagd bij diverse gietvloerbedrijven. G-vloeren sprak ons het meeste aan vanwege de mooie... We hebben een gietvloer door G-vloeren laten aanbrengen in onze woonkamer+keuken. Eerst een offerte aangevraagd bij diverse gietvloerbedrijven. G-vloeren sprak ons het meeste aan vanwege de mooie prijs/kwaliteit verhouding en de goede uitleg van de technische medewerker. Al met al een zeer fijne ervaring.

- Goede prijs/kwaliteit verhouding
- Vriendelijk en duidelijk personeel

Fam. Kok

Proffesioneel bedrijf goede service en vakkundige mensen zeer tevreden.

Vakkundig en correct

Wilma

Klasse werk geleverd en goed te spreken over de kwaliteit en het gebruik.

Uitstraling en gebruik, onderhoud.

Ronzendaal

Uitstekend werk geleverd! Wij hebben gekozen voor een woonbeton vloer en het resultaat is erg mooi geworden. Transparant verkoop verhaal en duidelijkheid.

Snelle reacties en goede service.

Angela van Veen

Wij zijn erg goed te spreken over de service van dit bedrijf. Twee weken geleden is onze vloer opgeleverd en we zijn nog steeds erg tevreden. Alles is netjes, strak en schoon afgeleverd. De heren... Wij zijn erg goed te spreken over de service van dit bedrijf. Twee weken geleden is onze vloer opgeleverd en we zijn nog steeds erg tevreden. Alles is netjes, strak en schoon afgeleverd. De heren die onze vloer kwamen maken zijn tevens ook erg aardig en enthousiast. Wij zouden dit bedrijf aan iedereen aanraden.

Service en schoon te werk

Leander Zwaag

Wij zijn voor ons nieuwe kantoor in Amsterdam voor een cementgebonden gietvloer gegaan. Het geeft het kantoor een industriele vibe waar wij erg tevreden mee zijn. Bedankt voor alles mannen!

Heldere uitleg over de verschillende vloeren (en de voors/tegens)