Andre Hoevenaar

Enorm tevreden met de gietvloer

Communicatie, vriendelijkheid, planning, eindresultaat, kwaliteit gietvloer

Nog geen

Suzzy

Fijn geholpen in de showroom. Vanaf het eerste moment hadden we een prettig gevoel bij G-vloeren en het personeel. De gietvloer die we nu hebben is echt een plaatje, we kunnen jullie niet genoeg... Fijn geholpen in de showroom. Vanaf het eerste moment hadden we een prettig gevoel bij G-vloeren en het personeel. De gietvloer die we nu hebben is echt een plaatje, we kunnen jullie niet genoeg bedanken hiervoor

Communicatie, personeel, kwaliteit, gietvloer

Nog niet

Eva

Uitstekend werk en nette service

Service en resultaten

Gerard

Grindvloer van G-vloeren opgeleverd gekregen. Mooi, strak en alles conform afspraak, planning

Wij zijn erg tevreden, niet alleen over de gietvloer zelf maar ook over jullie professionaliteit en manier van communiceren!

Pfrofessioneel en transparant; snelle en duidelijke communicatie, erg goed resultaat.

nvt

Leonie Simson

Ben hier vorige week samen met mijn zus geweest. Leuke showroom om eens te bezoeken. Ze hebben een ruime keuze uit verschillende soorten vloeren en je wordt in de winkel op een prettige manier... Ben hier vorige week samen met mijn zus geweest. Leuke showroom om eens te bezoeken. Ze hebben een ruime keuze uit verschillende soorten vloeren en je wordt in de winkel op een prettige manier geadviseerd door de werknemers. Leuk!

- Grote showroom
- Veel keuze vloeren
- Vriendelijke medewerkers

Maartje de Boer

Mooie gietvloer besteld bij G-Vloeren!

Erg mooie gietvloeren

- Communicatie
- Groot aanbod
- Leuke showroom

Martine

We zijn erg blij met onze mooie nieuwe gietvloer. Het voldoet precies aan de verwachtingen die we vooraf hadden qua kleur, strakheid en uitstraling.

- Vakkundigheid. Ze waren helder en eerlijk over de mogelijkheden en onmogelijkheden van gietvloeren
- Punctueel
- Prettige medewerkers, uitvoerders verstaan hun vak
- In de...
- Punctueel
- Prettige medewerkers, uitvoerders verstaan hun vak
- In de showroom ligt een mooie selectie aan kleurenstalen.

Matt

Erg blij met onze nieuwe vloer! WE willen G-Vloeren en haar medewerkers dan ook bedanken voor hun medewerking, expertise en vriendelijkheid. Top zaak!

Kwalitatief goede vloer
Expertise medewerkers