Emma Janssen

Top geholpen in de winkel. Goed advies gekregen voor onze nieuwe vloer

- communicatie
- advies
- vriendelijkheid
- klantgerichtheid
- deskundigheid en expertise

Tamar

Leuke samenwerking gehad en erg tevreden met onze nieuwe gietvloer.

Flexibel, vakmensen, leuk in omgang.

Matthijs

Erg blij met onze nieuwe gietvloer. Scherpe en snelle offerte, duidelijke communicatie en professionele en vriendelijke medewerkers!

Communicatie, kosten, de gietvloer zelf, medewerkers, klantvriendelijkheid

J. Boonstoppel

Meestal heb je het in hoofd mooier voorgesteld dan het in de werkelijkheid wordt.
In ons geval was het geheel andersom. We hebben een woonbeton vloer door G-Vloeren in ons nieuwbouw huis laten gieten en zijn echt overtroffen in onze verwachtingen. De natuurlijk uitstraling van woonbeton staat in mooi contrast met strakke witte wanden en houtlook keuken. We genieten er nog iedere dag van. Investering meer dan waard.

Professioneel bedrijf met mooie showroom. Prettig in communicatie en uiterst betrouwbaar. Ook over de uitvoerders waren we zeer te spreken.
Het is altijd een zoektocht naar wie je de klus...
Het is altijd een zoektocht naar wie je de klus laat klaren, maar we kunnen G-vloeren van harte aanbevelen.

Wellicht een showroom elders in het land?

Kerstin Hopman

Wij kwamen binnen voor een troffelvloer voor ons begane grond appartement 63 m2 en gingen zogezegd naar buiten met een prachtige PU-gietvloer. Hij is prachtig geworden! Goede begeleiding bij de... Wij kwamen binnen voor een troffelvloer voor ons begane grond appartement 63 m2 en gingen zogezegd naar buiten met een prachtige PU-gietvloer. Hij is prachtig geworden! Goede begeleiding bij de keuze. Deskundig en eerlijk advies. Afspraken zijn prima nagekomen. De vloer ligt nu 3 weken en het is onvoorstelbaar hoeveel makkelijker hij te onderhouden is dan onze vorige-geolied parket-vloer. Echt een aanrader!

Eerlijk, duidelijk, deskundig en zeer betrokken. En netjes!

Rolf van der Bent

Wij hebben zaken gedaan met G-Vloeren uit Amsterdam. Eerst de badkamervloer van 24 M2 in zandkleur RAL 1019. Jaar later de kelder van ca 40 M2. Hiervan is de kleur RAL 1013 geworden, een soort... Wij hebben zaken gedaan met G-Vloeren uit Amsterdam. Eerst de badkamervloer van 24 M2 in zandkleur RAL 1019. Jaar later de kelder van ca 40 M2. Hiervan is de kleur RAL 1013 geworden, een soort bruin. Voor beide geldt: Prachtig. De service was prima! Een kleine kanttekening is wel te maken, n.l. dat een uni kleur kwetsbaar is. Omdat wij op sokken of met blote voeten in huis lopen is dat geen probleem. En lekker vloerverwarming natuurlijk!

De betrokkenheid en correctheid in het nakomen van afspraken is bijzonder.

Weet niet.

Goede ervaring en een mooi product afgeleverd.

Service was heel goed bevallen.

Nee er zijn geen verbeterpunten ben erg tevreden over dit bedrijf.

Baz.24

Goeie service, hele goeie info over het product, erg tevreden.

Tom

Super vloer en de service was uitstekend

Deskundig personeel en een uitstekende service

Nana Akwasi

Erg tevreden over de gang van zaken van G-vloeren, duidelijke communicatie en eerlijk over de voor- en nadelen van onze gietvloer. Ben erg blij met het resultaat

Bereikbaarheid
Sterke Communicatie
Prijs/Kwaliteit
Professionaliteit
Kennis van zaken

Vrij directe, no nonsense communicatie