Exatico

Gietvloeren laten aanbrengen in het kantoor

Prijs/Kwaliteit, afspraken, communicatie

Jacco Fransen

Onze gietvloer is zeer vakkundig en snel aangebracht. Een punt van aandacht is wel de communicatie. Niet altijd even makkelijk te bereiken en wellicht niet genoeg mankracht om alle opdrachten snel... Onze gietvloer is zeer vakkundig en snel aangebracht. Een punt van aandacht is wel de communicatie. Niet altijd even makkelijk te bereiken en wellicht niet genoeg mankracht om alle opdrachten snel uit te kunnen voeren.

Zeer vakkundig, snel en net werk!

Communicatie

Amsterdam Shipyard BV

We wilden bij ons pand op de benedenverdieping een kantoortje snel inrichten met een mooie Gietvloer.
Dankzij Tsavrir die zijn afspraken nakwam konden we het kantoortje op tijd klaar hebben met een perfect witte vloer er in.

Door deze ervaring hebben wij een enkele maand later het kantoor op de bovenverdieping ook laten gieten.
Een open ruimte van 50 bij 14 meter.
De vloer ligt er perfect in dank zij Jordy.

Afspraken nagekomen.

M

Uitstekend werk!

Service en kwaliteit

X

Ik moest door omstandigheden de afspraak afbellen. Dat werd mij niet in dank afgenomen en kreeg een preek dat hij een uur gepland had en dat ik dat eigenlijk niet zo kon afbellen. Heel bizar... Ik moest door omstandigheden de afspraak afbellen. Dat werd mij niet in dank afgenomen en kreeg een preek dat hij een uur gepland had en dat ik dat eigenlijk niet zo kon afbellen. Heel bizar gesprek. Ik moest maar een keer terug bellen voor een andere afspraak. Nou nee, er zijn tal van bedrijven die wel vriendelijk zijn en begrip hebben voor onvoorziene omstandigheden.

Netjes met de klant omgaan. Klant is nog altijd koning. Dit was compleet hufterig!

M.Scheeren

Moeizame communicatie

We dachten een goede vloer te kopen…

Communicatie is slecht. De oplevering van onze vloer hebben wij nog niet voor elkaar gekregen. Terwijl wij echt een aantal oplever punten hebben.

Reactie G-Vloeren Gietvloeren:

Goedendag mevrouw Scheeren,
Goedendag mevrouw Scheeren,
Bedankt voor uw reactie. Jammer dat u de review al geschreven heeft aangezien wij nog met u in gesprek proberen te komen voor afronding en een eventuele oplossing. Er is wel een oplevering geweest volgens mijn collega en daarnaast krijgen we geen contact met u en is er gisteren nog een mail aan u verzonden voor een oplossing. U geeft aan dat er geen RAL 9002 is geleverd maar onze kleurscanner en de fabrikant geven aan dat de kleur klopt, daarom stellen wij voor de vloer te laten keuren door een erkende onafhankelijke partij zodat er snel duidelijkheid komt. We wachten daarom nog op uw reactie en hopen snel van u te horen.
Team G-vloeren

Dylan