Hadden vanaf het begin een goede klik met elkaar. Nam mijn blessure probleem steeds serieus. Gaf tips en behandelingen voor thuis mee.

Ik werd eerst behandeld door een andere fysio voordat ik bij Sofie kwam. Daar voelde ik mij niet gehoord en geholpen. Sofie luisterde naar mijn klachten en behandelde precies de juiste plek. Maakt... Ik werd eerst behandeld door een andere fysio voordat ik bij Sofie kwam. Daar voelde ik mij niet gehoord en geholpen. Sofie luisterde naar mijn klachten en behandelde precies de juiste plek. Maakt echt gebruik van het half uur waar je recht op hebt. Bij andere stond ik vaak na 15/20 minuten weer buiten.
Mocht ik nog eens last krijgen van deze klacht wordt ik graag weer behandeld door Sofie.

Ik voel dat de fysiobehandelingen altijd effect hebben op mijn lichaam. De fysiotherapeut bespreekt dit altijd!

Ze was heel goed en ik heb nu weinig last van mijn rug.

Jennifer Veenhof

Goede behandelingen, goede service en de praktijk goed bereikbaar.

Goede behandeling, haalbare oefeningen en een reële prognose over de resultaten van de oefeningen.

Er werd goed geluisterd, serieus onderzoek. Er werd voldoende informatie gegeven. En het belangrijkste, de behandelingen hebben goed geholpen.

Nico Buijs

Je kunt snel terecht en wordt altijd goed geholpen