Irene heeft me enorm goed geholpen bij het herstel van mijn blessure. Ik mocht altijd langskomen en had het gevoel dat ze echt goed kon inschatten wat ik nodig had qua behandeling of bijvoorbeeld... Irene heeft me enorm goed geholpen bij het herstel van mijn blessure. Ik mocht altijd langskomen en had het gevoel dat ze echt goed kon inschatten wat ik nodig had qua behandeling of bijvoorbeeld qua aanpak. Ze is heel kundig en geeft me het vertrouwen dat ze veel kennis heeft. Ook het dry needlen heeft een groot positief effect gehad tijdens het herstel en ik had het gevoel dat ze precies op de juiste plekken wist te prikken. Veel complimenten voor haar!!!

Goede diagnose gesteld. Vriendelijk, deskundig, denkt mee en legt goed uit

De persoonlijke benadering en de kennis over mijn klacht.

Sociaal ! belangstellend ! losmaken van de spieren precies goed wat bij mijn situatie past ! advies op verschillende methodes om te oefenen !

De fysiotherapeut gaf een luisterend oor, heeft mijn probleem erg serieus genomen en heeft mij super goed geholpen!
Ook als jet niet goed ging kon de therapeut mij hierin helpen. Kan niet...
Ook als jet niet goed ging kon de therapeut mij hierin helpen. Kan niet anders zeggen dat ik het niet eens vervelend vond om naar de fysio te gaan :)

Er werd goed geluisterd naar mijn klachten. De behandeling was na korte tijd effectief.

Ze deed haar werk goed en besprak het hoe en waarom en had begrip voor mijn situatie .

Als ik hoor dat iemand uit mijn omgeving met dezelfde klachten loopt en de behandeling van zijn of haar eigen fysio niet aanslaat.