Heel vertrouwd had al heel lang therapie gehad.

Ik heb volledig vertrouwen in Sabine. Voel me prettig bij haar. Ze is kundig!

Ton Holweg

Ervaren, rustig, professioneel. Prima fysio.

Wij konden snel terecht
en het is een goede begeleiding
om weer goed te leren lopen

Snel en professioneel geholpen.
Dus zéér attent.

Omdat die weet wat die doet en probeer altijd het beste voor je te doen

Veel praten voor de behandeling. Dan 10 minuten hooguit de behandeling. Je bent amper 15 tot 20 minuten binnen omdat andere patiënten uitlopen en dan zit je te wachten in de behandelkamer voordat... Veel praten voor de behandeling. Dan 10 minuten hooguit de behandeling. Je bent amper 15 tot 20 minuten binnen omdat andere patiënten uitlopen en dan zit je te wachten in de behandelkamer voordat hij terug is. En dan sta je met 15 minuten buiten. Probeert de stagiaire de versieren schande. Waar ik bij lig!!!!

Mijn enthousiasme is dat ik mij aan alle kanten serieus genomen voelde. Alles bespreekbaar was, alles in overleg ging, de adviezen goed waren, alle mogelijkheden werden ook bekeken.
Mijn...
Mijn behandelingen waren zeer positief en die heb ik mee genomen.
Vr gr A. Platje ( 1961)

Ze vraagt hoe het is en heeft echt aandacht voor je als persoon en niet alleen in behandeling volgens een systeem

Christel Kats

Fijne toegankelijke fysio met kennis en goede techniek. En een begripvolle persoon