Wietse de boer

Als je wat mankeert en Fysio nodig heeft

Samenspraak, de eerlijkheid en niet alleen belangstelling voor het lichaam ,maar ook voor de geest,

Goede communicatie, toont medeleven, inlevingsvermogen, goede tips, zeer vriendelijke man.

Ze begrijpt kinderen goed, denkt mee. Mijn kind ging er met veel plezier naartoe. Wij als ouders hebben veel goede tips en oefeningen meegekregen om ons kind verder te helpen. Ze heeft er aan... Ze begrijpt kinderen goed, denkt mee. Mijn kind ging er met veel plezier naartoe. Wij als ouders hebben veel goede tips en oefeningen meegekregen om ons kind verder te helpen. Ze heeft er aan meegeholpen dat ons kind meer zelfvertrouwen heeft gekregen. Topper!

Ze weet goed te stimuleren. En kan goed luisteren

Afspraken zijn op tijd en persoonlijke therapeut het gehele traject die mij fysiek maar ook absoluut mentaal als mental coach verder heeft kunnen brengen met mijn klachten. Ik werd daar duidelijk... Afspraken zijn op tijd en persoonlijke therapeut het gehele traject die mij fysiek maar ook absoluut mentaal als mental coach verder heeft kunnen brengen met mijn klachten. Ik werd daar duidelijk als patient behandeld en niet als nummer.

Een verwijzing gekregen in verband met voorkeurshouding. Bij het maken van de eerste afspraak vriendelijk te woord gestaan door de receptioniste. De fysiotherapeute kwam aan huis. Vriendelijk,... Een verwijzing gekregen in verband met voorkeurshouding. Bij het maken van de eerste afspraak vriendelijk te woord gestaan door de receptioniste. De fysiotherapeute kwam aan huis. Vriendelijk, rustig en betrokken. Ze heeft oog voor het kind en ouder(s). Observeert en legt uit wat zij waarneemt en welke oefeningen en adviezen aansluiten bij het doel.
Neemt tijdens de afspraak de tijd en heeft zichtbaar ervaring en kennis!
Ik beveel de fysiotherapeute zeker aan!

Het enthosiasme en deskundigheid, positieve houding,meeleven,meedenken,verder alleen maar positief.