Wat mij meteen opviel, is dat ze mijn dochter goed kon lezen en het verhaal begreep en daardoor de juiste hulp aanbood.
Mijn dochter ging blij heen!

Hij is vriendelijk, geduldig, deskundig en kan heel goed luisteren.
Legt de oefeningen goed uit en bespreekt alles met je.

We kregen hele duidelijke uitlegt over hoe iets werkte en wat voor oefeningen we konden doen. Ze nam de tijd en was heel aardig, vriendelijke en goed met kinderen.
Ik heb zelf nog nooit zo’n...
Ik heb zelf nog nooit zo’n goede fysio gehad.

Alex deed zijn werk zorgvuldig en tegelijkertijd begeleidde hij Zenja netjes. Ik was niet duidelijk met mijn klachten, maar hij kwam toch precies tot de kern van mijn probleem. Verdere behandeling... Alex deed zijn werk zorgvuldig en tegelijkertijd begeleidde hij Zenja netjes. Ik was niet duidelijk met mijn klachten, maar hij kwam toch precies tot de kern van mijn probleem. Verdere behandeling was niet meer nodig.

Tom Balla

Serieus met een lach goed luisterend met goede adviezen/oefeningen
Fijne mensen

Betrokkenheid en samen zoeken naar oplossingen

Een vlotte en enthousiaste dame, die gelijk aanpakt en deskundig is

Robert van den Oudenalder

Jitske is naast dat zij enorm goed is in haar vak ook nog eens een geweldig persoon.
Onze zoon heeft waarschijnlijk Autisme en in onze omgeving en tussen alle andere professionals is er niemand die zo goed met onze zoon om kan gaan als Jitske. Echt een topper. We gaan haar missen wanneer de fysio ten einde komt.

De klantvriendelijkheid, deskundigheid, humor, luisterend oor, probleem oplossend