Alexander luistert goed naar je en doet echt erg zijn best om de klachten goed te verhelpen op te verlichten. Hij neemt alles wat je zegt serieus.

Leuke speelse ruimte, speelse benadering waardoor
Mijn zoontje het leuk vond om te gaan. Geduldig, nam de tijd.

Geduldig met ons dochterje die het toch allemaal wat spannend vond. Gaf ons goed en duidelijk advies. Zeer tevreden!

Alex is een rustige man die uitlegt wat hij doet en hij geeft mij vertrouwen in de behandeling.

Heel voor de hand liggend, vakmanschap is meesterschap. En fysiotherapeut Demi wist waar ze mee bezig was. Gaf haar al het compliment dat ze goude handjes heeft. Ik kwam naar de praktijk amper goed... Heel voor de hand liggend, vakmanschap is meesterschap. En fysiotherapeut Demi wist waar ze mee bezig was. Gaf haar al het compliment dat ze goude handjes heeft. Ik kwam naar de praktijk amper goed kunnen lopen en nu kan ik weer normaal lopen. Dankzij haar “gouden handjes”

Hij is vriendelijk, kundig, geeft goed advies en uitleg, is niet dwingend en laat me mee beslissen over de behandeling en afspraken

Zij is kundig serieus waar nodig heeft humor en is gemotiveerd en gedreven in haar werk ze zet zich voor de volle 100 in en weet een ander te motiveren en helpen

M.Boogaart-Muller

Voor mijn aandoening waren de oefeningen heel goed. Voor een ander kan dat wel heel anders zijn

Wat mij meteen opviel, is dat ze mijn dochter goed kon lezen en het verhaal begreep en daardoor de juiste hulp aanbood.
Mijn dochter ging blij heen!