Yoeri is een fijne Fysio. Luistert goed, geeft aandacht aan het probleem, komt met goede adviezen. Dit alles ondanks dat we het probleem niet goed konden vaststellen. Het heeft mij zeker geholpen.... Yoeri is een fijne Fysio. Luistert goed, geeft aandacht aan het probleem, komt met goede adviezen. Dit alles ondanks dat we het probleem niet goed konden vaststellen. Het heeft mij zeker geholpen. Wanneer ik weer naar de fysio moet vraag ik zeker weer naar Yoeri.

Ze behandelen je super goed! En het feit dat ik 5 jaar ziekenhuis in en uit ben geweest en zij het in 3 behandelingen konden oplossen speelt ook zeker mee!

Behalve heel nuttig, zorgt hij er ook voor dat het leuk is. Dat motiveert enorm.

Anja Muijs

Ik wordt serieus genomen, de fysio was vriendelijk, belangstellend, vakkundig en goed

Wanneer mensen uit mijn omgeving op zoek zijn naar een fysiotherapeut.

Zij kan zich goed in mijn situatie inleven, denkt goed met mij mee en verwijst mij ook naar andere zorgverleners, indien nodig.

Top fysio . Geestelijk en lichamelijk zeer goed behandeld . Ze was niet bang om mij de juiste keuzes te laten maken .
Zeer ervaren nek specialiste.???

Hij neemt je klachten serieus, en doet er alles aan om je klachten en pijn vrij te krijgen.

Ben al eerder naar de fysio geweest voor mij klachten, maar ze keek verder en ging opzoek naar een andere oorzaak en dat heeft erg geholpen.