Een luisterend oor maar wel kritisch en reeel blijven kijken naar de klachten en hoe we samen goede stappen kunnen zetten. Dus niet een therapeut tegenover me, maar naast me. En dat is zeer prettig!... Een luisterend oor maar wel kritisch en reeel blijven kijken naar de klachten en hoe we samen goede stappen kunnen zetten. Dus niet een therapeut tegenover me, maar naast me. En dat is zeer prettig! AnneMarie’s rustige houding stelt je als cliënt zeer op je gemak

De maandelijkse behandeling vsn mijn nek is niet pijnlijk. De van mijn rug wel die 2a3x per jaar doe.

Hij is erg kundig, no nonsense, geeft veel uitleg, behandeld super, en is klant vriendelijk. Hij ziet je als mens, niet als geval

Deskundig, vriendelijk en nam zeer goed de tijd voor mij

Ze is heel kundig en duidelijk en heeft echt interesse in de patiënt

Marjolein de Graaf

Ik ben super tevreden met Anne Marie, ze is niet alleen een hele bekwame fysiotherapeut, ze heeft daarnaast ook alle aandacht voor de vele dingen die ook spelen in mijn leven en die invloed hebben... Ik ben super tevreden met Anne Marie, ze is niet alleen een hele bekwame fysiotherapeut, ze heeft daarnaast ook alle aandacht voor de vele dingen die ook spelen in mijn leven en die invloed hebben op mijn herstel. Top!

De deskundigheid van Marnix, de flexibiliteit en uitleg over behandeling

Hij luisterde goed naar je,en maakte ook een gezellig praatje tijdens de behandeling