Hij was vriendelijk en wist waar hij het over had.

Luistert goed, neemt klachten serieus, zeer gericht op snel resultaat.

Goede kennis van zaken vertelde wat ik thuis kon doen aan oefeningen en werd goed behandeld tijdens de fysiotherapie

Meta Smeele

Spelender wijs heeft de fysio mijn zoontje het zetje gegeven en uitgelegd hoe te moeten poepen. Dit ging na 1xtje langs komen al helemaal goed. Onze fysio gaat super goed met kinderen om, heel fijn... Spelender wijs heeft de fysio mijn zoontje het zetje gegeven en uitgelegd hoe te moeten poepen. Dit ging na 1xtje langs komen al helemaal goed. Onze fysio gaat super goed met kinderen om, heel fijn !!

Hij luistert goed naar de zorgvraag en behandeld deskundig. Neemt de tijd voor je. Ook zeer prettig in de omgang.

Sympathieke betrokken behandelaar en deskundig

Als iemand vergelijkbare klachten heeft met het schoudergewricht. Bij mij zijn de klachten niet verdwenen, maar dat komt omdat dit buiten het bereik van de fysio ligt. Ben nu door de huisarts... Als iemand vergelijkbare klachten heeft met het schoudergewricht. Bij mij zijn de klachten niet verdwenen, maar dat komt omdat dit buiten het bereik van de fysio ligt. Ben nu door de huisarts doorverwezen naar de pijnpoli.