Goede band met hem .
Jammer......hij gaat met pensioen .

Ik ben al jaren bij hem. Hij heeft me altijd fantastisch geholpen, om de kwaal te genezen. Werd altijd snel geholpen en heb altijd vriendelijkheid ontvangen.

Frits rijlaarsdam

Een man die verstand heeft van zijn vak, duidelijkheid geeft en duidelijk naar de patiënt is. Geen lul koek verhalen, recht voor zijn raap.

Duidelijke uitleg van de gevolgen van de blessure. Het aangeven dat bepaalde klachten er bij horen met duidelijke uitleg waarom. Heb veel vertrouwen gekregen door de behandeling en aanpak van de... Duidelijke uitleg van de gevolgen van de blessure. Het aangeven dat bepaalde klachten er bij horen met duidelijke uitleg waarom. Heb veel vertrouwen gekregen door de behandeling en aanpak van de blessure.

Henny Groen

Vriendelijk goed in haar vak en ik ben door haar oefeningen die ik doe grotendeels van mn klachten af

Goed geluisterd, goede adviezen, qua oefeningen / weer vertrouwen krijgen in je lichaam! Zeer tevreden!! Zou Erik en andere fysiotherapeuten aanbevelen!! Wat ik inmiddels al heb gedaan :)

Omdat ze hier weten waar ze mee bezig zijn. En wat belangrijk voor de patiënt/cliënt is