Vriendelijkheid, professionaliteit, meedenken in bevordering revalidatie, contact tussen fysiotherapeut en behandelend orthopeed

Goede behandeling en goede oefeningen van hem gekregen

Deze Fysio is zeer deskundig in de behandeling en goed klant gericht

Ik kan altijd snel terecht, fysiotherapeuten die mij behandelden doen dit met veel zorg en ook een stukje gezellig (voel mij welkom en serieus genomen). En daarbij is de klacht behandeld en genezen!... Ik kan altijd snel terecht, fysiotherapeuten die mij behandelden doen dit met veel zorg en ook een stukje gezellig (voel mij welkom en serieus genomen). En daarbij is de klacht behandeld en genezen! Super fijne praktijk met fijne mensen!

De deskundigheid en opmerkzaamheid tijdens het gehele revalidatie proces.

Dennis Bos

De expertise van de fysiotherapeut is groot. Daarnaast is hij door zijn manier van communicatie met de client erg toegankelijk. Hij is bereid extra de tijd te nemen voor verdere uitleg over het... De expertise van de fysiotherapeut is groot. Daarnaast is hij door zijn manier van communicatie met de client erg toegankelijk. Hij is bereid extra de tijd te nemen voor verdere uitleg over het mankement in kwestie.

Dat ze ook de tijd neemt om over persoonlijke zaken te praten. Het is dan ook gezellig.
Er moet daarnaast natuurlijk hard worden gewerkt aan het lichaam.

Hij geeft duidelijke uitleg wat hij doet en wat hij voor me kan betekenen. Hij geeft ook geen ijdele hoop.