Dat de fysiotherapeut duidelijk is met wat er gaat gebeuren tijdens de behandeling, de kennis van zaken hebben, gemotiveerd is, en tijdens de behandeling uitlegt en als er vragen zijn ze ook... Dat de fysiotherapeut duidelijk is met wat er gaat gebeuren tijdens de behandeling, de kennis van zaken hebben, gemotiveerd is, en tijdens de behandeling uitlegt en als er vragen zijn ze ook duidelijk beantwoord

Ik kom er al jaren en wordt altijd snel en effectief geholpen.

Vriendelijk, geeft goed uitleg en behandeling heeft resultaat. Geen onnodige behandelingen.

Dat zal duidelijk zijn in mijn antwoorden. Alles prima!

Ik ging snel vooruit, hij was duidelijk en ik voelde mij zeer op mijn gemak en serieus genomen.

Het is hele fijne vriendelijke man die goed luisterde naar mijn klachten en merkten al snel wat het was na 4 behandelingen gaat het ontzettend goed en hoef ik niet meer te komen! Heb geen last of... Het is hele fijne vriendelijke man die goed luisterde naar mijn klachten en merkten al snel wat het was na 4 behandelingen gaat het ontzettend goed en hoef ik niet meer te komen! Heb geen last of pijn meer!

Ze luisteren echt heel goed en helpen je ook echt goed

Colinda Jacobs

Ik was al eerder bij deze therapeut geweest en hij heeft veel verstand van de aandoening die ik heb. Nu de klachten weer terugkwamen heb ik dus bewust voor behandeling bij hem gekozen