Ancher

Service minded

Reactie Fysio Den Haag:

Thank you for the great review, Ihor! We're glad to read you've experienced it this way. Have a nice day! Bram

Jan van Schoonhoven

Snel en behulpzaam

Reactie Fysio Den Haag:

Hartelijk dank voor de positieve review en mooie score! We zijn blij om te horen dat je het zo hebt ervaren. Een hele fijne dag gewenst! Groeten, Bram

B & B Healthcare B.V.

Ze heeft me goed geholpen om diezelfde dag nog ergens terecht te kunnen.

H. Hols

Prettig gesprek, de medewerkster heeft extra moeite gedaan om een snelle afspraak voor mij te maken

Reactie Fysio Den Haag:

Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. Succes met je herstel! Groetjes, Bram

Ihor

Very good

P.Joris

Erg vriendelijk, duidelijk en vakkundig gesprek gehad.

Shazia

Een goede communicatie gehad en snel een afspraak kunnen krijgen.Heel fijn!

Reactie Fysio Den Haag:

Wat een mooie score! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren, bedankt voor je review. Succes met je herstel! Groetjes, Bram

Daphne

Alles keurig besproken en geregeld. Top

Reactie Fysio Den Haag:

Bedankt voor je review en mooie score, Daphne! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. Succes met je herstel! Groetjes, Bram

RK

Prima contact, echter meerdere contacten nodig om afspraak te maken. Kan efficiënter

Bedankt voor je feedback! Groet, Bram