F.J. Buschgens-Berends

Heel behulpzaam, vriendelijk

Reactie Fysio Den Haag:

Bedankt voor je positieve review! Fijn om te lezen dat je het zo hebt ervaren! Groetjes, Bram

Dorothea

Meteen een afspraak!

Reactie Fysio Den Haag:

Bedankt voor de review en mooie score die je ons hebt gegeven, Dorothea! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. Succes met je herstel! Groetjes, Bram

Rabia Saddal

Prettig ervaren

Reactie Fysio Den Haag:

Bedankt voor de review en mooie score die je ons hebt gegeven, Rabia! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. Succes met je herstel! Groetjes, Bram

C Bruins

Snel en goed geholpen

Reactie Fysio Den Haag:

Goed te horen dat het zo snel ging en bedankt voor de mooie review.
Groet Bram

Nathalie

Ik werd vriendelijk te woord gestaan, dame aan de telefoon luisterde goed naar mijn klachten en wensen.

Reactie Fysio Den Haag:

Bedankt voor de review en mooie score die je ons hebt gegeven, Nathalie! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. Succes met je herstel! Groetjes, Bram

M. Zemzemi

Reactie Fysio Den Haag:

Bedankt voor de review en mooie score die je ons hebt gegeven! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. Succes met je herstel! Groetjes, Bram

Yolanda

Via de website gekozen voor WhatsApp correspondentie via chatbox functie. De chatbot Bram, vond ik niet heel handig. Bijvoorbeeld: "mag ik je voornaam"? Ik tik mij voor naam in, krijg ik als... Via de website gekozen voor WhatsApp correspondentie via chatbox functie. De chatbot Bram, vond ik niet heel handig. Bijvoorbeeld: "mag ik je voornaam"? Ik tik mij voor naam in, krijg ik als anteoord "sorry ik begrijp je niet? Bij overname van de chatbot, wordt er gevraagd in welke postcode ik woon, vindt ik heel logisch. Helaas kreeg ik een voorstel voor een locatie, ver van mijn woonadres vandaan. later werd je vraag gesteld welke locatie ik het liefst zou willen, dat was een betere vraag. nadenkend over het contact zou ik liever kiezen voor een telefonische aanpak en niet voor WA.

Gaby

Aardig en nette dames. Weten alleen weinig van het lichaam af en weten niet precies wat hun fysiotherapeuten doen.

Sandra Harteveld

Positief, vriendelijk te woord gestaan

Annet Rintjema-Rijntjes

Heb afspraak gemaakt via WhatsApp.
Dit ging prima
Alleen was de locatie dagelijkse groenmarkt niet echt bereikbaar
Daarna ging het uitstekend