Naziera Imamdi

Goed gesprek gevoerd en nette medewerker aan de lijn gehad!

Carolina

Prima verlopen.

Reactie Fysio Den Haag:

Bedankt voor de review en mooie die je ons hebt gegeven! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. Succes met je herstel! Groetjes, Bram

Laura

Saskia

Aardige receptioniste, geen lange wachttijd

Frieda Hazebroek

Ik werd heel vriendelijk en professioneel te woord gestaan, met als resultaat een afspraak voor vandaag op een locatie zo dicht mogelijk in de buurt.

Renoeska

Helemaal goed geholpen heel vriendelijk

Marisol Neves Spierings

Betrouwbaar, vriendelijk.

Reactie Fysio Den Haag:

Hartelijk dank voor de positieve review en mooie score! We zijn blij om te horen dat je het zo hebt ervaren. Een hele fijne dag gewenst! Groeten, Bram

Astrid

Contact was goed, goede communicatie

Ancher

Service minded

Reactie Fysio Den Haag:

Thank you for the great review, Ihor! We're glad to read you've experienced it this way. Have a nice day! Bram

Jan van Schoonhoven

Snel en behulpzaam