Samira

Ik heb geen telefonisch afspraak gemaakt.

Bedankt voor de mooie score, Samira! Succes met je herstel! Groetjes, Bram

Marja Sedee

Reactie Fysio Den Haag:

Bedankt voor je review en mooie score, Marja! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. Succes met je herstel! Groetjes, Bram

R

Super snel

Reactie Fysio Den Haag:

Bedankt voor je review en mooie score, R! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. Succes met je herstel! Groetjes, Bram

Van Kuijen

Werd heel snel gereageerd op een mail en kon snel een afspraak maken voor mijn dochter.

Reactie Fysio Den Haag:

Bedankt voor je review en mooie score! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. Succes met je herstel! Groetjes, Bram

Lenie van Prooijen

Top

Reactie Fysio Den Haag:

Fijn te horen, bedankt voor de review.
Groet Bram

Geen bedrijf

Heel goed contact en gelijk een afspraak

Hedy

Ik heb via chat afspraak gemaakt. Snel antwoord en bij juiste persoon terecht gekomen

Reactie Fysio Den Haag:

Bedankt voor je review en mooie score, Hedy! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. Succes met je herstel! Groetjes, Bram

Coby v Seters

Heb het als prettig ervaren

Reactie Fysio Den Haag:

Fijn te horen, bedankt voor de review.
Groet Bram

Ivonne

Makkelijk via de app contact kunnen leggen en ook een afspraak gemaakt. Goed antwoord op mijn vragen.

Reactie Fysio Den Haag:

Bedankt voor je review en mooie score, Ivonne! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. Succes met je herstel! Groetjes, Bram

Agnes Ostendorf

Prima!

Reactie Fysio Den Haag:

Bedankt voor je review en mooie score, Agnes! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. Succes met je herstel! Groetjes, Bram