Ruime keuze, vlotte levering en vriendelijke customer service. Bestelde product zag er leuk uit (iets dunner dan verwacht, maar zat leuk in elkaar).

geen verbeterpunten - alles okee

Leyman

Eerste keer en een vlotte afhandeling

DRIFT

Super Service!

Niets op aan te merken: je koopt wat je ziet. Prima kwaliteit en betrouwbare service.

Valerie

Snelle en vlotte levering 👍🏼

Naar mijn mening zijn er geen verbeterpunten nodig.

Alles prima in orde volgens afspraak. Bedankt.

Geen.

Was super.

nee

Sarah

Ok

Kwaliteit/prijs van het kledingstuk is iets minder...

Nico

Samen met mijn medestudenten studeer ik volgende week af als gegradueerde verpleegkundigen. Ik was dan ook op zoek naar universiteitshoedjes. Het moest heel snel gaan. Bij jullie ging de levering... Samen met mijn medestudenten studeer ik volgende week af als gegradueerde verpleegkundigen. Ik was dan ook op zoek naar universiteitshoedjes. Het moest heel snel gaan. Bij jullie ging de levering heel snel. Super tevreden. Bedankt.

Alles verliep heel soepel en correct. Ik ben heel tevreden.

SBS De Bollenboom

sjaaltjes waren redelijk dun, misschien ook vermelden

Nath

De bestelling was volledig, maar in 2 pakketjes was de inhoud stuk. 1 vogeltje had geen bek, er zat ook geen losse bek in de verpakking dus waarschijnlijk een onopgemerkte productiefout. In een... De bestelling was volledig, maar in 2 pakketjes was de inhoud stuk. 1 vogeltje had geen bek, er zat ook geen losse bek in de verpakking dus waarschijnlijk een onopgemerkte productiefout. In een andere verpakking was het klemmetje los gekomen van het vogeltje.

Materialen controleren voordat ze opgestuurd worden