Correct en snel

alles ok

Prive persoon

Uur van levering op voorhand weten zou leuk zijn. Ik ben e ganse dag thuis gebleven en de levering was om 17.50 uur

De smeedt carine

Goede service

Alles in orde

Catteeuw

Hele snelle verzending en netjes verpakt, top!

Heb ik niet

Gemengd! Ik kreeg geen details over de levering van het pakje, ook niet wanneer het effectief geleverd was. Tot ik gisteren achter een vuilbak op de oprit, die er nog braakliggend bijligt, een doos... Gemengd! Ik kreeg geen details over de levering van het pakje, ook niet wanneer het effectief geleverd was. Tot ik gisteren achter een vuilbak op de oprit, die er nog braakliggend bijligt, een doos zag staan. Ik kan mij herinneren dat die doos er al een paar dagen stond, mr ik had geen flauw idee dat dit mijn pakje kon zijn.

Communiceren over vertrek, verloop pakje

Reactie Fun-en-Feest.be:

Beste Klant,
Beste Klant,
Wij begrijpen dat het teleurstellend is, als een bestelling niet op de verwachte leverdatum wordt bezorgd. Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen op tijd te leveren. Echter kunnen wij dit niet 100% garanderen, omdat wij gebruik maken van de diensten van een externe vervoerder. Als u een track en trace code heeft ontvangen (let op niet bij briefpost) kunt u uw pakket kunt volgen en de verwachte leverdatum in de gaten houden.

l Danielle

Heel snelle levering

Het materiaal die ik bestelde is NIETS waard. Daardoor zou ik misschien niet mer bestellen.

Snel besteld en geleverd in een beschermende doos!

Geen ... was niet superdringend en de bestelling kwam op tijd!

Martine Kumps

Bestelling op aangegeven datum ontvangen

Op dit ogenblik geen verbeteringen of tips te geven