David

Goed maar wat onoverzichtelijk

Makkelijkheid voor bepaalde zaken te vinden. Bv meerdere soorten tag's voor een item. Of ipv alles op te delen per soort feest. Een categorie Slingers, verlichting, decoratie etc.

En een...

En een verzameling met uitklap structuur zou ook het overzichtelijk maken. Want nu met 25 categories die elks nog eens uitklappen is het niet overzichtelijk. KISS webdesign principe.

LT

Leuke spullen aan een zeer betaalbare prijs!

Een meer gebruiksvriendelijke website voor mobiele gebruikers

Reactie Fun-en-Feest.be:

Beste Klant,
Fijn dat u tevreden bent en dit met ons wilt delen. Dank voor de moeite.

Private

Dik in orde

Ok

Walter Verhoeven

Zeer vriendelijke mensen, er was iets fout geleverd en zij hebben dit onmiddellijk recht gezet de volgende dag werd het juiste artikel geleverd.

Doe zo voort.

Nadine Dobbelaere

Perfect

Wanneer artikel verpakt is per twee, dan niet de mogelijkheid geven om stuk te bestellen.

diane eeckhaut

Uitstekend!!!!!!!

Geen!!Kan niet beter! Heel veel keuze, zeer goedkoop gerief en zo snelle levering!!

De Meulemeester William

Top.

Alles is vlot verlopen.

Luc

Snelle correcte levering

Het omschrijven van de details en afmetingen van sommige produkten mag uitgebreiden. Online zie je het produkt niet.

Eric Liebisch

Goed op tijd geleverd. Er was wel een item uit de doos gevallen tijdens vervoer, email gestuurd, volgende dag hadden ze het weer verstuurd, goed ontvangen. Vriendelijke klantendienst! Enige... Goed op tijd geleverd. Er was wel een item uit de doos gevallen tijdens vervoer, email gestuurd, volgende dag hadden ze het weer verstuurd, goed ontvangen. Vriendelijke klantendienst! Enige negatieve punt dat ik kan noemen is de vervoerkosten.

Vervoerkosten zijn nogal duur

Verreyt

Snelle levering, maar jammer dat er een pakketje met kerstballen en veel glitters kapot was. Wanneer je het wil terugsturen, moet je zelf de verzendkosten betalen?!

Retourformulier (sticker) via email verzenden bij retouraanvraag.

Reactie Fun-en-Feest.be:

Beste klant,
Beste klant,
Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over uw bestelde artikel. Dat dit voor de klant vervelend kan zijn begrijpen wij heel goed. Wij adviseren u dan ook zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantenservice via de telefoon of per e-mail met uw ordernummer en een beschrijving van het probleem (evt. foto). Wij helpen u dan graag verder. Een Pb is onderweg