Sofie Coppenolle

Niet op aan te merken

Zuyd hogeschool

Dure levering

Gayel

Wij zijn tevreden over fun & feest. Alle versieringen zijn in correcte (werkende) staat aangekregen. Snelle levering.

Bij bestelling van grotere objecten duurt de levering één dag langer. Dit hoorde ik pas nadat ik mijn bestelling had geplaatst.
Dit heeft mij persoonlijk niet gestoord, maar misschien wel best...
Dit heeft mij persoonlijk niet gestoord, maar misschien wel best vermelden bij die specifieke goederen voor mensen die last-minute bestellen.

Bauwens

Paket niet aangekomen

Reactie Fun-en-Feest.be:

Beste Klant,
Fijn dat u tevreden bent met de aangeboden oplossing.

Dorien

Hallo, heel tevreden over. Heb een aantal glazen kerstballen kapot geleverd gekregen maar zonder probleem heb ik meteen een tegoedbon gekregen voor deze. Dus zeker aan te raden !!

Johanna

Er ontbrak een item in de bestelling. Men was niet bereid dit na te sturen. Ik moest het opnieuw bestellen, en men gaf een kortingsbon hiervoor, echter het kost me toch extra geld om dit item... Er ontbrak een item in de bestelling. Men was niet bereid dit na te sturen. Ik moest het opnieuw bestellen, en men gaf een kortingsbon hiervoor, echter het kost me toch extra geld om dit item opnieuw te bestellen (verzendingskosten + verwerking kleine bestelling).
Ik ga niet akkoord met deze werkwijze en vind de klantenservice dus niet goed.

Als je een fout maakt en een item niet meestuurt in de bestelling, moet je op zijn minst bereid zijn om het item na te sturen.
De huidige oplossing is zeer klantonvriendelijk.

Reactie Fun-en-Feest.be:

Beste klant,
Wij begrijpen dat het vervelend is als de bestelling niet klopt. Onze excuses hiervoor.
Beste klant,
Vanuit ons beleid hebben wij gekozen voor een terugbetaling of een waardebon als de klant dit liever wenst.

Anja

We waren tevreden met wat we besteld hadden

Alles was naar wens

Marc Verreydt

Top service

De wachter carina

Ik vind dit een top bedrijf van t begin een aanrader voor iedereen . Ruime keuze , klant vriendelijkheid , vlugge boeking, goed uitgelegd , en vlugge ontvangst van onze pakketjes en öok heel... Ik vind dit een top bedrijf van t begin een aanrader voor iedereen . Ruime keuze , klant vriendelijkheid , vlugge boeking, goed uitgelegd , en vlugge ontvangst van onze pakketjes en öok heel belangrijk het pakket word zelf afgeleverd aan de persoon of anders kan je het nadien op de post afhalen . Geen schrik voor diefstallen dus .

Niets eigenlijk 🤗

Geno