Frej

Marie Van Geyte

Zeer mooi! Exact zoals omschreven, en aanpasbaar naar eigen wensen.

Super bedankt Marie ♥️

Trish De Buyser

Top!

Super, bedankt Trish 🤍

Charlotte Van Achter

Meer dan fantastisch

Dikke merci Charlotte! ♥️

Lindsey Monbaillieu

Al 2x een artikel besteld bij Doedels en ik ben ongelooflijk tevreden van de kwaliteit en service!

Super! Hier worden we even stil van Lindsey 🤍
Bedankt voor je review!

kelly pipers

Super goede ervaring gehad bij Doedels! Een echte aanrader! Mooie producten en geen lange wachttijden voor verzending. Echt helemaal top!

Reactie Frej:

Wow Kelly, wat een mooie woorden 🤍 Super bedankt!

Elke borremans

Tevreden

Dankjewel Elke!

Baas

Geweldig cadeau gevonden om mijn getuige te vragen.

Top! Dank je wel Nilanthi 🤍

Lindsey Vaes

Leuk, enkel spijtig dat de verzending zolang duurt

Beste Lindsey
Beste Lindsey
Wat jammer dat zo'n negatieve score wordt gegeven omwille van de levertermijn. De algemene levertermijn van ca. 10 werkdagen wordt op een 5-tal plaatsen duidelijk aangegeven, én ook nog eens in de bevestigingsmail.
De klant is dus zeker op de hoogte van de levertermijn alvorens de bestelling wordt gedaan.
Uw order werd tevens sneller klaargemaakt in slechts 6 werkdagen, i.p.v. de standaard levertermijn.
Wel zijn we natuurlijk heel blij dat het geleverde artikel je bevalt.
Met vriendelijke groeten,
Stijn - doedels.be

Kim. B

Kwalitatief heel mooi product. Wel langere levertermijn in vergelijking met andere aanbieders van gelijkaardige producten

Reactie Frej:

Bedankt voor je review Kim.
Bedankt voor je review Kim.
Jammer dat de levertermijn ons hier enkele puntjes kost. Nochtans is jouw order verzonden (met persoonlijke boodschap) op de 6de werkdag, terwijl onze algemene levertermijn zoals medegedeeld gemiddeld een 10-tal werkdagen is.
Fijne dag,
Stijn - doedels.be