Frej

Lotte Vermeir

Super mooi! En snel

Merci Lotte!

EVY DELOOF

De flowerhoop was zeer mooi gedaan, precies zoals op de website zichtbaar was op foto. Zeer positief vindt ik dat men mijn 3 aparte bloemenvaasjes ook zoals gevraagd met dezelfde bloemen gemaakt... De flowerhoop was zeer mooi gedaan, precies zoals op de website zichtbaar was op foto. Zeer positief vindt ik dat men mijn 3 aparte bloemenvaasjes ook zoals gevraagd met dezelfde bloemen gemaakt heeft zodat alles mooi samen past. De afhaling verliep zeer vlot en vriendelijk en ik werd ook in de regen geholpen om alles in mijn auto te steken. Topservice!

Wow, wat een mooie woorden. Hier doen we het voor! Dank je wel Evy ♥️

Ilse Storms

Super

Dikke merci Ilse!

Carolien Smets

Mooi en veilig verpakt, ben blij met het resultaat van de droogbloemtjes

Dank je wel Carolien!

Sofie

Heel tevreden over alles :)

Reactie Frej:

Super! Dank je wel Sofie!

Lorenzo

Heel correct! De flowerhoop is identiek als die op de afbeelding, zeer mooi!

Reactie Frej:

Bedankt voor je mooie review!

HHS

Super!

Dank je wel Sophie ♥️

Annelies Demoor

+ Gebruiksvriendelijke site
- Late leveringstijd, stond nergens vermeld, ik wist niet wanneer ik mijn bestelling mocht verwachten
- Jammer dat het product niet helemaal afgewerkt toekomt...
+ Gebruiksvriendelijke site
- Jammer dat het product niet helemaal afgewerkt toekomt (draad zat er bij in de doos, nog zelf te bevestigen)
+ Heel mooi & leuk materiaal

Hoi Annelies
Jammer te lezen dat je niet tevreden bent.
Hoi Annelies
Jammer te lezen dat je niet tevreden bent.
Wij doen steeds ons uiterste best zo duidelijk en transparant mogelijk te communiceren, onze excuses als dit voor jou niet zo bleek te zijn.
Onze algemene levertermijn* vermelden we steeds op volgende plaatsen:
1. In de hoofding van de webpagina
2. In groene kleur boven de knop 'winkelwagen' of 'personaliseer' bij elk artikel
3. In de footer van de webpagina
4. Bij 'veelgestelde vragen' & 'meer info'
5. In de bevestigingsmail
*Uw bestelling werd door ons verzonden op werkdag 7.
Om schade tijdens het transport te voorkomen is het inderdaad zo dat wij de label en koord apart van het vaasje verpakken. Ook glas en droogbloemen worden apart verpakt zodat alles in prima staat bij u wordt geleverd. Een kwestie van 'liever voorkomen dan genezen dus' ;)
Het spijt ons dat we je niet konden overtuigen met het artikel 'vaasje met droogbloemen en houten label'.
Bij verdere opmerkingen of vragen staan we steeds voor je klaar.
Fijne dag,
Stijn - doedels.be