Scented Stories

Fijne customer service, goed benaderbaar, persoonlijk en scherpe prijzen.

TRUCKPARTS BV

Goed geholpen, korte lijnen en komen afspraken na.

Royal3D

Erg netjes en meedenkend

Open Line

De heren van Freightwatch hebben op een uiterst persoonlijke wijze hun best gedaan om een zending tijdig op de eindbestemming te krijgen. Door omstandigheden is de verwachte levertijd niet gehaald.... De heren van Freightwatch hebben op een uiterst persoonlijke wijze hun best gedaan om een zending tijdig op de eindbestemming te krijgen. Door omstandigheden is de verwachte levertijd niet gehaald. We zijn echter continu geïnformeerd over de stand van zaken. De feitelijke deadline is uiteindelijk nèt gehaald. Door de deugdelijke informatievoorziening en interactie hebben we hierop kunnen inspelen en heeft de vertraging uiteindelijk niet tot problemen geleid.

Ingeborg

Freightwatch heeft mij uit een benarde situatie geholpen waarbij een vracht al meer dan een maand vertraagd was bij een andere organisatie. Ze hebben me persoonlijk en vriendelijk geholpen en namen... Freightwatch heeft mij uit een benarde situatie geholpen waarbij een vracht al meer dan een maand vertraagd was bij een andere organisatie. Ze hebben me persoonlijk en vriendelijk geholpen en namen de tijd om samen met mij door de verschillende opties te lopen.

frik-hovy vof

De mate waarin de medewerkers van Freightwatch je ter dienst staan is buitengewoon: ze steken veel tijd in uitleggen, overleggen, en zorg voor het hele traject. Zeker met vracht naar de VK waarin er... De mate waarin de medewerkers van Freightwatch je ter dienst staan is buitengewoon: ze steken veel tijd in uitleggen, overleggen, en zorg voor het hele traject. Zeker met vracht naar de VK waarin er vele kleine belangrijke details over het hoofd gezien kunnen worden, is dit een zeer fijne ervaring.

Scart bv

Goed, ze hebben de tijd voor je

Dekave BV

Snelle reacties en goede service

Cornelissen Projectbegeleiding

Snel, betrouwbaar en lage prijzen!