Loek

Transport wordt vriendelijk en professioneel verzorgd.

E.M. Agriton B.V.

Klanttevredenheid staat hoog in het vaandel én ze hanteren scherpe prijzen. Kortom, aanrader!

Paul's Car Art

Quick and easy, thanks!

Verkooyen Machines BV

Zending snel verzonden en mooi op tijd aangekomen 👍

Agriplant NV

Behulpzaam en meedenkend. Alles werd goed opgevolgd. Er waren problemen met de verpakking, maar we werden heel goed geholpen om dit zo goedkoop mogelijk op te lossen. Alles werd correct afgeleverd... Behulpzaam en meedenkend. Alles werd goed opgevolgd. Er waren problemen met de verpakking, maar we werden heel goed geholpen om dit zo goedkoop mogelijk op te lossen. Alles werd correct afgeleverd bij onze klant. Bedankt voor de goede dienstverlening!

Ongewoonboom.nl

Prima bedrijf , ook spoedtransporten snel geregeld. Verzenden naar Belgie top.

Europe Workplace & Fitness BV

Prima bedrijf, behulpzaam en meedenkend. Kunnen alle transporten voor je regelen.

Waldo Chotkoe

Ten eerste wil ik jullie bedanken voor het zorgvuldig ophalen van de zending op de afgesproken datum. Het is altijd geruststellend om te weten dat we kunnen vertrouwen op een professioneel bedrijf... Ten eerste wil ik jullie bedanken voor het zorgvuldig ophalen van de zending op de afgesproken datum. Het is altijd geruststellend om te weten dat we kunnen vertrouwen op een professioneel bedrijf dat zich aan zijn beloften houdt. Jullie punctualiteit heeft ons geholpen om onze eigen planning soepel te laten verlopen
Ik wil graag mijn oprechte waardering uiten voor de uitstekende service die jullie hebben geleverd bij het afhandelen van onze recente zending. De zending werd afgelopen vrijdag bij ons opgehaald en zoals ik begreep van onze klant in het Verenigd Koninkrijk, is deze maandagmiddag al geleverd. Dit is echt geweldig nieuws!
Ik wil ook graag mijn dank uitspreken aan het ondersteuningsteam. Jullie snelle reacties en bereidheid om te helpen hebben het proces nog soepeler gemaakt. Het is echt een genot om met zo'n betrouwbare en klantgerichte organisatie samen te werken.
Al met al ben ik zeer tevreden over de diensten van Freightwatch. Jullie hebben bewezen een betrouwbaar en professioneel bedrijf te zijn dat zich inzet voor klanttevredenheid. Ik zal zeker jullie diensten aanbevelen aan anderen in mijn netwerk en ik kijk ernaar uit om in de toekomst opnieuw met jullie samen te werken.
Nogmaals, hartelijk bedankt voor jullie uitstekende service!

Vintro-Design

Super! Erg behulpzaam, super goed tarief en snel op plaats van bestemming 👍🏻

Pink Avenue

We hebben een eerste levering laten gebeuren en zijn zeer tevreden. Je wordt steeds op de hoogte gehouden van de status en de prijzen zijn zeer concurrentieel.