Qualed Europe B.V.

Pallets voor ons bezorgd in België en Duitsland. Prima verlopen. Wel aangeven dat T&T gewenst is.

Etac BV

Twee zendingen aan FreightWatch uitbesteed, prima gegaan.

Intermotive B.V.

Klantgerichte club mensen, wij werken naar volle tevredenheid met Freightwatch samen.

Liridona

Toppers die altijd zeer vriendelijk en behulp zijn. Wederom een snelle levering

Belpo Leather Care

Zeer aangenaam bedrijf om mee samen te werken, goede prijskwaliteit, persoonlijke service en correct.

AF-X

Onlangs is er een zending bij DHL kwijtgeraakt buiten de schuld om van Freightwatch.

Ze hebben dit heel zorgvuldig voor ons opgelost door continu hier achter aan te zitten bij DHL en ons continu updates te sturen. De zending was zeker een maand langer onderweg maar ik heb continu het gevoel gehad dat het goed ging komen.

Caesar BBQ

Goede service en netjes op tijd geleverd!

SUNVIG Karaoke Business Solutions

Wij werken al meer dan een jaar met Freightwatch en wij kunnen niet anders zeggen dat het een verademing is een partner te hebben in logistiek die alle zorgen wegneemt en ervoor zorgt dat er... Wij werken al meer dan een jaar met Freightwatch en wij kunnen niet anders zeggen dat het een verademing is een partner te hebben in logistiek die alle zorgen wegneemt en ervoor zorgt dat er bijvoorbeeld op voorhand nog een controle van papieren is. Daarmee onderscheidt Freightwatch zich van alle prijsvechters en jezelf overal achteraan kan bellen mocht er iets fout gaan. Voor SUNVIG Karaoke Business Solutions die wereldwijd opereert is Freightwatch de beste partner in logistiek.

Safe Shops BV

Heel blij met Freightwatch!