Jan Slagman/Buenos Vinos wijnhuis

Freightwatch is een prima partij om zaken mee te doen. Communicatie is goed, er wordt snel gereageerd op vragen!

Multilight BV

Goede en snelle service

Delorean Europe b.v.

Nette en snelle afhandeling

Urban Gardening Store

Wat een bizar slechte bedrijf is dit. Wij als nieuwe klant hebben 3 verschillende zendingen ingeboekt waarvan Freightwatch 2 zendingen samen heeft geboekt. Hierdoor is 1 zending niet meegegaan en... Wat een bizar slechte bedrijf is dit. Wij als nieuwe klant hebben 3 verschillende zendingen ingeboekt waarvan Freightwatch 2 zendingen samen heeft geboekt. Hierdoor is 1 zending niet meegegaan en daar worden wij op afgerekend, omdat wij niet de juiste gegevens hebben ingevuld. Wij hebben via de mail laten zien dat al onze pallets identiek zijn en daarbij zelfs een meetlint gelegd om dat aan te tonen. Maar ons is dubbele vrachtkosten berekend voor een fout die Freightwatch heeft gemaakt.

Daarnaast geven wij meerdere malen via de mail en telefonisch aan dat wij een elektrische pompwagen vereist hebben voor onze zendingen. Maar wat doet Freightwatcht? Eerst de zendingen inboeken en dan pas nadenken over het feit dat een pompwagen VEREIST is. Dit is niet 1 maar 2 keer gebeurd in twee weken tijd.

Vervolgens maken wij een afhaalafspraak en op de dag zelf blijkt dat de zending nieteens ingeboekt was.

Nooit meer dit bedrijf heeft me alleen maar geld en klantvertrouwen gekost.

Reactie Freightwatch Benelux BV:

Geachte heer Bisanovic,
Geachte heer Bisanovic,
Voor de twee ritten die u noemt hebben we een gecombineerd transport geregeld voor 25 blokpallets (18 + 7 en 1000 kg per stuk). De 7 pallets konden uiteindelijk niet meer worden geladen omdat de afmetingen veel groter waren dan door u werd geboekt. Wij hebben u direct een foto gedeeld waaruit blijkt dat de trailer nagenoeg vol was na het laden van de eerste order en er niet voldoende ruimte meer was. De chauffeur had natuurlijk ook geen enkele reden om de pallets niet te laden, omdat het een speciaal ingepland transport was.
Omdat een deel niet geladen kon worden zijn er extra kosten ontstaan voor de tweede rit, wat logisch is. Dit hebben we ook direct per e-mail bevestigd en dat was akkoord wat uw betreft. We hebben ook aangegeven coulant met de extra kosten om te willen gaan, ondanks de verkeerde maten die door u zijn geboekt. Helaas ontvangen we geen enkele reactie meer van u en dan wordt het lastig om hierop terug te komen.
U schrijft vervolgens dat er telefonisch en per e-mail een elektrische pompwagen is toegezegd. Een elektrische pompwagen of kooiaap is niet gebruikelijk voor internationaal transport en bieden we nooit aan. We hebben geen informatie hierover teruggevonden in onze tickets en niet kunnen beluisteren in de opnames van de gesprekken die onze medewerkers met u hebben gevoerd. De foto's die u ons stuurde waren van een onbekende zending en niet van de betreffende order van 7 pallets die niet geladen kon worden.
Ons bedrijf staat juist bekend om de duidelijke communicatie en uitstekende service die er wordt geboden en iedere klant staat bij ons op nummer 1. Wij zullen altijd streven naar een oplossing die alle partijen tevreden stelt en vinden de review niet passend.

hofmans display

Behulpzaam en deskundig iets teveel geautomatiseerd naar mijn mening

Sileghem

Uitstekende service

QTMS

Snel en voor de beste prijs transport geregeld.
Ze ontzorgen mij volledig hierin!

Milestone Motorsport

Zeer goede service, zeer behulpzaam bij UK export

CWS Cleanrooms

Heldere communicatie en snelle correcte afhandeling. ( Onze levering ging om een pallet naar Italië )

Sea Horse IPC BV

Goede service! Pallet naar Engeland zonder problemen kunnen verzenden. Goed contact via de mail gehad, altijd op tijd gereageerd.