7.8/10
7.8/10

Lisa kolleman

Goede service

Goede service.
Duidelijke website, alles kan je er vinden.
Duidelijke omschrijving van de producten.

De levering iets korter en een duidelijke overzicht hebben wanneer je bestelling komt ook een track en tracé code.

Marjolijn

Oude meester op canvas ontvangen lijst was stuk door vervoer. Binnen week nieuwe lijst gekregen!

Prima service!

Beter verpakken tweede keer was het ook beter verpakt

Leonie Geersen

Prachtige wandcirkel voor een mooie prijs

Mooi product, compleet en netjes geleverd. Status bestelling is goed bij te houden.

Niet verzenden via DHL, ik betaalde voor levering de volgende dag, maar kreeg het pakket pas na 5 dagen

Noordhoek

Heel goed en levering was op tijd en de foto zag er goed uit.

Snelle levering en een mooie foto

Beter verpakken van de zending

Diana

Ik bestel al heel lang via fotocadeau, en het is er altijd heel snel en netjes ingepakt.
En mooie kwaliteit en de prijs is ook goed.
Ik raad het iedereen aan.

Altyd goede kwaliteit

Heb geen verbetere punten.

Wilma

Ziet er super uit
Heel erg tevreden

Keurig en netjes gemaakt en verzorgd

Blijf voor al zo door gaan top

Marije

Laatst 2 canvassen doeken besteld. Erg goede kwaliteit. De foto's op de doeken zijn mooi scherp. Helaas was de bestelling niet helemaal compleet. Het standaard ophangsysteem ontbreekte. Even een... Laatst 2 canvassen doeken besteld. Erg goede kwaliteit. De foto's op de doeken zijn mooi scherp. Helaas was de bestelling niet helemaal compleet. Het standaard ophangsysteem ontbreekte. Even een berichtje gestuurd naar de klantenservice en binnen 2 dagen lag het staandaard ophangsysteem in de brievenbus. Echt een top ervaring. Zeker nog eens waard om hier een bestelling te plaatsen.

Goede klantenservice, reageren binnen 24 uur op werkdagen

Ik had deze 2 doeken op vakantie veilingen gewonnen. Daar kreeg ik 2 vouchers voor. Deze 2 vouchers kon ik niet in 1 bestelling plaatsen, dus ik moest 2 apparte bestellingen plaatsen en dus 2 keer... Ik had deze 2 doeken op vakantie veilingen gewonnen. Daar kreeg ik 2 vouchers voor. Deze 2 vouchers kon ik niet in 1 bestelling plaatsen, dus ik moest 2 apparte bestellingen plaatsen en dus 2 keer verzendkosten betalen.

Angela Stuyts

Correct, snel en product zoals beschrijving.

Duidelijke website

Heb ik niet.

Petra Troost

Top product en snelle levering

Alles

Mary