Rob Bakker

De foto kwam niet goed over waardoor u een email stuurde met het verzoek de foto alsnog te sturen. Die email hebben wij te laat gezien zodat het kadootje van mijn zoon aan mijn vrouw ná haar... De foto kwam niet goed over waardoor u een email stuurde met het verzoek de foto alsnog te sturen. Die email hebben wij te laat gezien zodat het kadootje van mijn zoon aan mijn vrouw ná haar verjaardag pas binnenkwam. Ik vond dat de foto te donker was afgedrukt op de sleutelhanger. Mijn zoon was al blij dat hij haar kadootje kon geven dus heb ik het daarbij gelaten. Ik vond het wel jammer want het lag niet aan de mooie heldere foto.
Mvg
Rob Bakker

Kate

Super

Super

Sandra

Bij digitalefoto.net heb ik een houten fotopuzzel besteld. Deze was snel binnen en ziet er mooi uit.

Denice

Makkelijke website! Snel besteld en snel geleverd! Heel blij met het resultaat

Ton Plug

Snelle afhandeling met uitstekende kwaliteit.

Uw ervaring

Heldere website met snelle uploading van de foto's. Betalingwijze ook prima.

Rowan

Hartvormige sleutelhanger met foto besteld.

Uw ervaring

Supersnelle levering en de foto ziet er prachtig uit!

marja van diepen

Het bestellen ging eenvoudig en de fotopuzzel heeft een mooie glanzende afwerking. Het resultaat voldoet aan mijn verwachting.

Uw ervaring

De opgegeven levertijd was 2 tot 3 dagen, maar de 2e dag werd de puzzel inderdaad al afgeleverd. Top!

Chris Lambié

Niet naar verwachting. Ik heb 3 puzzels besteld en deze wel snel geleverd gekregen, maar zonder enige 'verpakking' zoals een puzzel hoort geleverd te worden (zie even naar je concurrentie). Dus... Niet naar verwachting. Ik heb 3 puzzels besteld en deze wel snel geleverd gekregen, maar zonder enige 'verpakking' zoals een puzzel hoort geleverd te worden (zie even naar je concurrentie). Dus enkel 3 gestanste foto's. Geen doosje met afbeelding of zo erop om deze puzzels als cadeau te kunnen geven.

Uw ervaring

Geen reactie op telefonische oproep, noch reactie op mail.

Esma El moukaddem

Helemaal gelukkig ermee..
Gelijk inspiratie op gedaan om de kale muren van de kinderkamer ook met de mooie tegels op te vullen.. Ga zo snel mogelijk bestellen

Super snel bezorgd binnen 2 dagen

yvonne

Prima, snelle levering, mooi resultaat.

Uw ervaring

Online besteld, 2 dagen later in huis, mooi resultaat.