L Beeckman

Ik bestelde bij Digitalefoto.net een puzzel met een foto erop.

Uw ervaring

Door problemen bij het versturen van mijn puzzel werd de foto niet ontvangen bij Digitalefoto.net. Dit probleem werd echter heel vriendelijk, snel en professioneel opgelost. Ik ben dus zeer tevreden... Door problemen bij het versturen van mijn puzzel werd de foto niet ontvangen bij Digitalefoto.net. Dit probleem werd echter heel vriendelijk, snel en professioneel opgelost. Ik ben dus zeer tevreden en ga in de toekomst zeker nog deze site gebruiken.

tristan franken

Beste
Digitalefoto is rap en zondag bestelt en dinsdag geleverd

beste

beste

Ik ben heel content met jullie samenwerking maar misschien bij volgende bestelling die ik ga plaatsen de foto iets lichter er opdrukken want ik heb een giraf en een hond de foto van de giraf is beter dan die van de hond en het is dezelfde foto
jullie komen wel beloften na binnen de3 werkdagen geleverd

met vriendelijk groeten
Tristan Franken

Jansen

Prima! ondanks dat er qua verzending wat mis was gegaan, lag niet aan Digitale foto! Prachtig resultaat.

M. Crooijmans

Uw ervaring

Suite was redelijk duidelijk. Product snel geleverd. Prijs-kwaliteit verhouding niet goed. Te veel geld voor geleverd product. Puzzel ziet er prima uit, maar je verwacht ook een fatsoenlijke... Suite was redelijk duidelijk. Product snel geleverd. Prijs-kwaliteit verhouding niet goed. Te veel geld voor geleverd product. Puzzel ziet er prima uit, maar je verwacht ook een fatsoenlijke verpakking er om heen.

D Schaap

Ik wou wat speciaals , had een puzzel besteld en het lag de dag erna al op de mat. Net zoals op het voorbeeld en zeer tevreden. Ik ga zeer zeker in de toekomst weer gebruik maken van jullie aanbod... Ik wou wat speciaals , had een puzzel besteld en het lag de dag erna al op de mat. Net zoals op het voorbeeld en zeer tevreden. Ik ga zeer zeker in de toekomst weer gebruik maken van jullie aanbod op de site!

Uw ervaring

Vond ze via Google, alles staat duidelijk op de site. M'n pakketje kon ik mooi volgen , en dag erna al op de mat

ROZINE DE SCHEPPER

Vlugge levering en top kwaliteit

Nynke Kooy

Snelle service, goede kwaliteit.

Uw ervaring

Snelle service, goede kwaliteit.

Laura Muselaers

Al diverse malen artikelen besteld. Goede kwaliteit, snelle levering en leuke items om kado te geven.

Uw ervaring

Positief. Zoals al gemeld goede kwaliteit, snelle levering en duidelijke uitleg op mijn vraag inzake een product.

Alex

Goede kwaliteit en zeer snel geleverd

l. rouw

Erg snelle service. Ik ben ook blij met het resultaat van mijn bestelling. Ik zal op korte termijn zeker weer gebruik maken van uw diensten.

Zeer goed