Th vd Veerdonk

Prima site, eenvoudig te gebruiken. Na 2 dagen het product in huis zonder problemen.

Ilse

Snelle levering, erg mooie kwaliteit!

Uw ervaring

Via de mail op de hoogte gehouden van de aflevering. Snelle levering!

Marjolein Hursepuny

Foto's op tegels besteld en op tijd geleverd.

Goed!!!

Korkmas

Minder naar verwachting Ivm de houtsoort had

Minder naar verwachting Ivm de houtsoort had

Had er ook een doosje bij verwacht eerlijk gezegd dat vond ik wel jammer want nu moet ik zelf een doosje regelen zonder de foto VAn de puzzel staat minder leuk om op Te bergen

Anneke De Paepe

Super snelle service, prima kwaliteit

Super snelle service, prima kwaliteit

Maaike

Snelle en goede afhandeling!

Uw ervaring

Wij hebben een fotopuzzel besteld. Supersnel binnen en heel mooie kwaliteit.

Ria

Snelle levering, uitstekende kwaliteit.

Jammer dat de bestelling niet compleet was door onoplettendheid. 1 ipv 2 mokken

Amersvoort

Super service én kwaliteit!

Uw ervaring

Ze hebben een super service! Er wordt mee gedacht zodat het produkt perfect wordt. Erg mooie kwaliteit. Levertijd klopt. Netjes verpakt!

Sandra

Mooie site, veel keus en snelle levering.

Uw ervaring

Ontzettend leuke producten te bestellen en hele snelle levering. Één minpuntje: Ik heb een mail gestuurd m.b.t. de (volgens mij) teveel betaalde verzendkosten maar heb nog geen antwoord gekregen.... Ontzettend leuke producten te bestellen en hele snelle levering. Één minpuntje: Ik heb een mail gestuurd m.b.t. de (volgens mij) teveel betaalde verzendkosten maar heb nog geen antwoord gekregen. Deze mail is op dezelfde dag verstuurd als ik de coasters ontvangen heb en dat is inmiddels drie werkdagen geleden. Het zou netjes zijn als ze hier op zouden antwoorden.

Rob Bakker

De foto kwam niet goed over waardoor u een email stuurde met het verzoek de foto alsnog te sturen. Die email hebben wij te laat gezien zodat het kadootje van mijn zoon aan mijn vrouw ná haar... De foto kwam niet goed over waardoor u een email stuurde met het verzoek de foto alsnog te sturen. Die email hebben wij te laat gezien zodat het kadootje van mijn zoon aan mijn vrouw ná haar verjaardag pas binnenkwam. Ik vond dat de foto te donker was afgedrukt op de sleutelhanger. Mijn zoon was al blij dat hij haar kadootje kon geven dus heb ik het daarbij gelaten. Ik vond het wel jammer want het lag niet aan de mooie heldere foto.
Mvg
Rob Bakker