Anneke Wessels

Zeer tevreden. Er wordt snel geleverd en de kwaliteit is prima. Mijn complimenten.

Zie voorgaande vraag.

S.E. Groen

De bestelde foto-onderzetters zijn een leuk geworden. Bestelling geplaatst op 12/06/2017 en geleverd op 14/06/2017, supersnel dus! Bij het afrekenen wordt € 5,95 in rekening gebracht voor de... De bestelde foto-onderzetters zijn een leuk geworden. Bestelling geplaatst op 12/06/2017 en geleverd op 14/06/2017, supersnel dus! Bij het afrekenen wordt € 5,95 in rekening gebracht voor de verzendkosten. Bij de veelgestelde vragen staat dat, als de verzending door de brievenbus past, de verzendkosten € 2,95 zijn. Dat was het geval van mijn bestelling. Deze keuze (van € 2,95) kon ik echter niet aangeven en heb dus € 5,95 betaald. Dezelfde dag heb ik hierover een mailtje gestuurd met het verzoek de € 3,- tevee betaalde verzendkosten te retourneren. Helaas heb ik daarop nog geen antwoord gekregen, ook al streven ze ernaar binnen 24 uur te reageren.

A. Brugman

Foto puzzel werd snel en netjes geleverd. Erg jammer dat de foto die er op stond niet scherp is en ik daar op geen enkele manier tijdens het maken voor gewaarschuwd werd. Het eindresultaat is dus... Foto puzzel werd snel en netjes geleverd. Erg jammer dat de foto die er op stond niet scherp is en ik daar op geen enkele manier tijdens het maken voor gewaarschuwd werd. Het eindresultaat is dus knap waardeloos.

marja tiebie

Ik kan niets anders zeggen dan lof! prachtig resultaat!

Uw ervaring

servicegericht, snelle levering: ik beveel het bedrijf van harte aan!

M

Onderzettertjes met foto's

Uw ervaring

Super snelle service en goede kwaliteit

H. Depp

Prettige site

Brouns

Digitalefoto.net vind ik een prima programma, namelijk ik volg een cursus Photoshop en docent gebruikt dezelfde versie.

Uw ervaring

Zeer goed programma, ik het dit ook aanbevolen aan mijn vrienden.

Carla

Snelle levering. Prachtige mooie stevige puzzel met een mooie heldere foto erop. TOP!

Peter

Bij digitale foto.net 8 onderzetters v glas geregeld. Prachtig resultaat. De interface is uiterst makkelijk, net als de mogelijkheden. De levering is snel. Prima!

Nicole van Wieringen, Zorg en Zekerheid

Prima en zeer snelle service!

Uw ervaring

Vriendelijk geholpen, en zeer snelle service!