S.E. Groen

De bestelde foto-onderzetters zijn een leuk geworden. Bestelling geplaatst op 12/06/2017 en geleverd op 14/06/2017, supersnel dus! Bij het afrekenen wordt € 5,95 in rekening gebracht voor de verzendkosten. Bij de veelgestelde vragen staat dat, als de verzending door de brievenbus past, de verzendkosten € 2,95 zijn. Dat was het geval van mijn bestelling. Deze keuze (van € 2,95) kon ik echter niet aangeven en heb dus € 5,95 betaald. Dezelfde dag heb ik hierover een mailtje gestuurd met het verzoek de € 3,- tevee betaalde verzendkosten te retourneren. Helaas heb ik daarop nog geen antwoord gekregen, ook al streven ze ernaar binnen 24 uur te reageren.

Uw ervaring

Score voor Foto Jos Droog: 3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Glazen onderzetters met foto.