8.2/10
8.2/10

Nvt.

De ingestuurde foto stond er niet helemaal op. Belangrijk detail rechts stond er niet op. Wellicht had dit te maken met de afmeting?????

Renske

Super bedrijf! Ik had een beschadigde foto op aluminium ontvangen, gemaild met een foto van de beschadiging. Op verzoek daarna foto's van de doos gestuurd. Binnen een week had ik een nieuwe... Super bedrijf! Ik had een beschadigde foto op aluminium ontvangen, gemaild met een foto van de beschadiging. Op verzoek daarna foto's van de doos gestuurd. Binnen een week had ik een nieuwe onbeschadigde foto. Hele vriendelijke klantenservice medewerkers en een top service!

Erg mooie foto op aluminium en goede service.

Er kwamen wat mails in mijn ongewenste email terecht waardoor ik de mail dat het item onderweg was pas las toen ik de foto al ontvangen had.

Mooie kwaliteit en super snel geleverd! Hangt inmiddels mooi in onze hal!

Arnold van Rijsewijk

Mooie afbeelding op aluminium en een vlotte afhandeling van de bestelling

Vlotte levering

Bart Jansen

Snelle levering en mooi resultaat. Ophangsysteem moet helaas zelf nog uitgemeten en bevestigd aan de achterkant, waardoor de onhandige klusser (ik dus) de foto de volgende dag scheef aan de muur... Snelle levering en mooi resultaat. Ophangsysteem moet helaas zelf nog uitgemeten en bevestigd aan de achterkant, waardoor de onhandige klusser (ik dus) de foto de volgende dag scheef aan de muur ziet hangen omdat er één bevestigingssysteem is losgelaten.

Beste in prijs/kwaliteitsvergelijking.

Onderaan het aluminium zijn wat pixels weggevallen. Omdat het een donkere foto betreft zie je een aantal witte kleine stippen.

Miranda

Ik ben ontevreden over de kwaliteit van de foto. Deze is zeer onscherp

Geef aan wanneer een foto niet van voldoende kwaliteit is

Ontevreden

Foto kwaliteit eerder aangeven of die afdoende is.

Spijker

Super fijn geregeld en mooie foto's

Alles goed verzorgd

Zeer goed, ook telefonisch zeer behulpvaardig

Goed bereikbaar voor vragen, goede kwaliteit.

Product zag er prima uit

Misschien de randen van foto op aluminium minder scherp maken. Heb me er
bij het uitpakken al aan gesneden...