Offerte
Communicatie

Eerste contact naar tevredenheid

snelle service

Klomp

Vriendelijke beschaafde personen, eerlijke offerte en geen extra kosten, gaan zorgvuldig met de huisraad om.
Alles keurig volgens afspraak afgehandeld.

IM Sanders

Prettig, snel, netjes, to-the-point en vakkundig.

Vriendelijkheid en snelheid van handelen

Administratief ook de puntjes op de i. De eindfacturatie klopte in eerste instantie niet. En de verrekening van de inkoopfactuur met de eindfactuur heb ik zelf gedaan. Was handiger wanneer dit op de... Administratief ook de puntjes op de i. De eindfacturatie klopte in eerste instantie niet. En de verrekening van de inkoopfactuur met de eindfactuur heb ik zelf gedaan. Was handiger wanneer dit op de eindfactuur al was gedaan .

A.v.d.Kraats

Vakkundig,betrouwbaar, duidelijke communicatie.

Zakelijk, eerlijk. Jona is een bizonder aardige kerel.

Nee.

De ruimten zijn werkelijk heel schoon opgeleverd.
De ruimten zijn werkelijk heel schoon opgeleverd.
Het contact was heel prettig. Bij de opname van de te verrichten werkzaamheden, kreeg ik een aantal goede tips over de afhandeling van de inboedel aan de nieuwe huurder. Die heb ik dan ook opgevolgd en ik ben tevreden met het resultaat.

Goed advies en prettige communicatie.
Snelle en persoonlijke (telefonische) reactie op het offerteverzoek via de internetsite.

Ik zou niet iets kunnen bedenken wat nog beter kan.

Prettige en complete afwikkeling van deze voor ons, als familie, vervelende maar noodzakelijke zaak.

Gemak van de afwikkeling

Gc van der draaij

Zeer professioneel en vakkundig bedrijf en personeel. Ben zeer tevreden de geleverde diensten en nazorg.

Vriendelijk, dienstverlenend en servicegericht en zeer vakkundig.

Heb geen tips of opmerkingen ben zeer te vreden

Bruinsma

uitstekende ervaring

deskundigheid

TOP!

Onze welgemeende dank gaat uit naar de manier waarop dit gedaan is!

Goed - positieve bijdrage aan een voor beide partijen goede oplossing.

Snelle reactie op vraag voor offerte. Heb meerdere bedrijven aangeschreven, maar van hen geen enkele reactie mogen ontvangen.

nee