Offerte
Nazorg
Communicatie

C. Marks

Positief

Altijd bereikbaar; correct en vriendelijk in communicatie; doen wat ze afspreken. Goede nazorg.
Uitstekend.

Geen verbeterpunten. Uitstekend geregeld.

Ten Thij

Afspraken worden correct nagekomen

Schuwen geen extra werk

De heer Van Klaveren

Vanaf eerste kennismaking goed gevoel bij de eigenaar Jona. Goede afspraken gemaakt omtrent de ontruiming waarbij telefonisch contact werd opgenomen omtrent het wel/niet opruimen van... Vanaf eerste kennismaking goed gevoel bij de eigenaar Jona. Goede afspraken gemaakt omtrent de ontruiming waarbij telefonisch contact werd opgenomen omtrent het wel/niet opruimen van twijfelgevallen.
Wij hebben Fontein Ontruimingen 2x in korte tijd ingehuurd. Bij beide ontruimingen is alles perfect volgens afspraak verlopen. Ik raad Fontein Ontruimingen bij iedereen aan. TOPBEDRIJF!

Zeeeeer betrouwbaar. Bij ontruiming van de woning is een diamanten ring gevonden die keurig op het keukenblad apart was gelegd. Er wordt dus niet blind opgeruimd. Fontein Onruimingen kijkt... Zeeeeer betrouwbaar. Bij ontruiming van de woning is een diamanten ring gevonden die keurig op het keukenblad apart was gelegd. Er wordt dus niet blind opgeruimd. Fontein Onruimingen kijkt zorgvuldig zodat er niet iets van waarde ongemerkt wordt weggegooid.

geen verbeterpunten

Peter van Bezooijen

Jona heeft 8n vrij korte tijd 3 woningen voor ons ontruimd. Tot volle tevredenheid. Alles netjes weg. Bij de ontruimingen zelf waren we niet aanwezig maar alleen het eindresultaat gezien. Prima.... Jona heeft 8n vrij korte tijd 3 woningen voor ons ontruimd. Tot volle tevredenheid. Alles netjes weg. Bij de ontruimingen zelf waren we niet aanwezig maar alleen het eindresultaat gezien. Prima. Prijstechnisch weten we alleen van 1 woning dat het aabod van de woningbouwvereniging aanmerkelijk hogercwas

J A Ouwendijk

Zeer respectvol

Snel en vakkundig.

Reintje

Erg tevreden met de ontruiming. Netjes en snel uitgevoerd. Dhr Fontein is vriendelijk en beleefd en belde ons op bij enkele gevallen waarin hij twijfelde of hij die spullen wel moest meenemen. Het... Erg tevreden met de ontruiming. Netjes en snel uitgevoerd. Dhr Fontein is vriendelijk en beleefd en belde ons op bij enkele gevallen waarin hij twijfelde of hij die spullen wel moest meenemen. Het is mogelijk een bedrag vooraf en het restant binnen redelijke termijn na de ontruiming te betalen, wat ons goed uitkomt.

Verfspullen e.d. zou dhr Fontein niet kunnen meenemen, maar tot onze blijde verrassing heeft hij die spullen, plus de inhoud van de chemobox ook afgevoerd.

Mirjam

Vlotte communicatie, duidelijke offerte en uitvoering volgens afspraak.

Communicatie en servicegerichtheid zijn duidelijk sterke punten.

Goede contactservice, uitstekende oplevering, ook als er niemand aanwezig is, snelle tel reacties

Bijzonder voorkomende , prettige communicatie

P.N.J.M. Verbeek

Ik kan er alleen maar vol lof over spreken. Vanaf de afspraken tot aan de oplevering van de woning is alles perfect verlopen!

Zonder enig overlast aan andere bewoners is de klus geklaard!

De offerte kan nog beter gespecificeerd worden, zodat cliënten niet voor een verrassing komen te staan!

Reactie Fontein Ontruimingen:

Dank voor uw fijne positieve review! Wij maken vrijwel altijd een vaste prijs na een bezichtiging. U gaf aan een uurtarief en storttarief prima te vinden, zonder bezichtiging. Zodoende hebben wij... Dank voor uw fijne positieve review! Wij maken vrijwel altijd een vaste prijs na een bezichtiging. U gaf aan een uurtarief en storttarief prima te vinden, zonder bezichtiging. Zodoende hebben wij gedacht conform uw wens gehandeld te hebben.

Harry Gerritsma

Betrouwbaar, plezierig, fijn, netjes…kortom: prima om mee te werken. Aanrader.

Zeer plezierig in contact.

Nee