Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Karin

Ik heb Fontein ingeschakeld om het huurappartement van mijn moeder leeg te halen.
Ik moest het alleen doen en had genoeg aan mijn hoofd. Dus - door de reviews - bij Fontein terecht gekomen.
Een verademing. Het huis moest leeg en schoon opgeleverd worden, dwz vloerbedekking er uit, gaten dichten e.d.
De oriënterende gesprekken gaven genoeg vertrouwen en dat hebben de heren meer dan waar gemaakt.
Toevallig was de opzichter aanwezig, toen het appartement moest worden opgeleverd en heeft - ook nog een keer achteraf - gezegd, dat de boel in goede handen was.

Aan de telefoon straalden ze al rust en vertrouwen uit. Zoiets moet je nog maar zien waar te maken, maar dat deden ze met verve. In een ongelukkige periode was dit erg blijmakend.

Marcel

Goede afspraken, duidelijkheid in het plannen, zeer goede communicatie, prima nazorg ( zelfs aanwezig willen zijn bij eindinspectie verhuurder)

zeer goede communicatie en respectvolle afwikkeling

Bart M

Goede ervaringen, hands on, no nonsense, transparant, leveren wat is afgesproken, goede kwaliteit van verwerkte materialen, goede terugkoppeling en tot slot concurrerende prijzen.

houden zich aan afspraken en leveren goede kwaliteit, denken in oplossingen zonder meteen de kosten op te drijven.

Carel Deden

Prima, leveren conform afspraken

Van t Hof Makelaardij

Goed, snel en eerlijk

ze doen wat ze zeggen zonder kleine lettertjes

Nee zo door gaan

Zeer positief, goed bereikbaar, keurige medewerkers, duidelijke afspraken op papier vooraf.

Netjes en rustig gewerkt op dag van ontruiming, goede communicatie, prettige mensen.

Nee.

De Pan

Goed geregeld en komt afspraken na

Iedereen weet wat er gebeuren moet

In onze ontruiming iets te weinig tijd gehad om spullen te merken die niet weg konden

Zeer positief. Duidelijke afspraken, transparant proces

Heldere communicatie
Betrokken houding Jona
Medewerkers fijn in de omgang, flexibel

Offerte was snel opgemaakt. Niet goedkoop, maar leveren wel kwaliteit. Correcte en snelle afhandeling van verzoek. Ruimte voor overleg en maatwerk, geen gelikt verkoopverhaal.
Offerte was snel opgemaakt. Niet goedkoop, maar leveren wel kwaliteit.
Oplevering met eindschoonmaak was zeer goed. Alles zorgvuldig en volgens afspraak.

Afspraken worden nagekomen. Zeer prettig team. Spullen worden met zorg en respect behandeld en ingepakt.

Afspraken worden nagekomen.
Duidelijke uitleg hoe het één en ander zal verlopen.

De opname van zaken die meeverhuizen en zaken die achterblijven voor de ontruiming zou wellicht nog iets beter kunnen.
Van te voren nog beter met klant afstemmen hoe deze opname geschiedt.