Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Bijzonder prettige ervaring met dit bedrijf. Heldere en alerte communicatie. Goede adviezen en
uitstekende uitvoering van gemaakte afspraken.

G.C. de Knegt

BEDRIJF LEVERT PERFECT WERK Af. Zeer tevreden over werkwijze en snelheid van handelen.

Ron Stoppelenburg

Uitstekende ervaring met Fontein Ontruimingen: goede communicatie, planning en uitvoering.

de Wit

Het was een zeer goede ervaring. Nadat er heldere afspraken werden gemaakt, werd de opdracht door Fontein Ontruimingen zorgvuldig en volledig uitgevoerd. Het werk werd met alle aandacht uitgevoerd.

heldere communicatie. vriendelijk. Toegewijd. Het werk wordt t/m het laatste punt afgemaakt.

Ontruiming woning na overlijden familielid. Snel, uitstekend geregeld, helemaal volgens eisen verhuurder. Duidelijke communicatie.

Zorgvuldigheid

Quaestor Plus BV

Goede ervaring.

flexibel

Daniël Buteijn

Mijn tevredenheid hangt voornamelijk af van het gevoel dat iemand met wie ik samenwerk me geeft. En dat is voor mij ook het punt waarin Fontein Ontruimingen voor mij het bedrijf was om mee in zee te... Mijn tevredenheid hangt voornamelijk af van het gevoel dat iemand met wie ik samenwerk me geeft. En dat is voor mij ook het punt waarin Fontein Ontruimingen voor mij het bedrijf was om mee in zee te gaan. Vooral de duidelijke, eerlijke en open communicatie op gelijke voet. Dat is voor mij de factor waarop ik mijn keuzes bepaal. En met succes! Tevreden van begin tot eind, zonder naspelende onduidelijkheden!

Communicatie en vakbekwaamheid

Uitstekend

Goede en snelle communicatie. Vakkundige medewerkers. Werkt correct en geheel volgens afspraak.

G. Diependaal

De afspraken zijn transparant en de toezeggingen zijn nagekomen.

Snelheid van handelen en de flexibiliteit