Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

M. Sonnleitner

Zeer prettig en zorgzaam. Hebben ook oog voor de situatie en / of omstandigheden

Communicatie, Deskundigheid , en service

11M Internet Design

Ik heb hele goede ervaring met Fontein Ontruimingen, de communicatie is altijd uiterst vriendelijk, heldere afspraken, perfecte service en dat tegen een keurige prijs. Helemaal top!

gaat heel zorgvuldig met spullen om. Geweldige service.

Ik kan er geen een verzinnen...

De ontruiming van fontein was voor ons een groot succes. Het hele huis plus kelder zijn leeggehaald en werd keurig netjes achtergelaten.

Er wordt zeer secuur gewerkt door fontein en zijn werknemers. Het is erg fijn dat ze alles zo netjes achterlaten en in goed overleg beslissingen nemen.

EvD

Professioneel, op ieder detail in de woning werd gelet. Afspraak kon gelukkig op korte termijn en is zeer vlot verlopen.

Snel maar erg zorgvuldig
Goede bereikbaarheid (telefonisch en mail)

bax

Deskundig en zeer snel

direct contact

W.J. Hofman

Prettige contacten, goede aanpak, vlotte afwerking

Hans Hammelburg

Zo nu en dan kom je nog bedrijven tegen die doen wat ze zeggen en met je meedenken. Fontijn ontruimingen is zo'n bedrijf. Zeer prettige communicatie en komen alles na wat ze beloven. Ze denken mee... Zo nu en dan kom je nog bedrijven tegen die doen wat ze zeggen en met je meedenken. Fontijn ontruimingen is zo'n bedrijf. Zeer prettige communicatie en komen alles na wat ze beloven. Ze denken mee bij het oplossen van problemen en doen voorstellen. Klasse!

Bedrijf komt al z'n beloften na en zijn flexibel bij onverwachte problemen. Zeer prettig in de omgang en leveren kwaliteit

Zouden hun assortiment mogen uitbreiden. Met een dergelijke dienstverlening kunnen ze veel meer bereiken

Martha Bergen, psychotherapeut

Heel erg goed.
Ik kan het bedrijf aan iedereen aanbevelen
ook familie van mij heeft al een opdracht gegeven

sandra nijman

Perfecte dienstverlening

goed bereikbaar, handelt naar wensen en geven goed advies