Yanthe Hamer

Snelle reactie op mijn mail dat ik de bestelling nog niet had ontvangen. Het aantal bestelde producten waren niet op voorraad, in tegenstelling tot wat er op de site stond. Verbeterpunt om dit te... Snelle reactie op mijn mail dat ik de bestelling nog niet had ontvangen. Het aantal bestelde producten waren niet op voorraad, in tegenstelling tot wat er op de site stond. Verbeterpunt om dit te melden aan de klant.

Snelle reactie op mijn mail.

De klant informeren wanneer het product niet beschikbaar of gedeeltelijk beschikbaar is.

Saad Eddin Dak Albab

Een nieuwe ervaring, en als ik in de toekomst iets nodig heb dat met sport te maken heeft, zal ik het hier kopen

Ja

Heel goed

Smit

Tip top!

Snelle levering. Leverdag/tijdstip selecteren. Goede service en bereikbaarheid via chat functie.

niet van toepassing

A Calentij

Top! via Google kwam ik de Finnlo Autark 1500 tegen, gebeld naar dit bedrijf om de opties te bespreken daarmee hebben ze goed geholpen en uiteindelijk voor de 2200 gekozen wat precies aansloot op... Top! via Google kwam ik de Finnlo Autark 1500 tegen, gebeld naar dit bedrijf om de opties te bespreken daarmee hebben ze goed geholpen en uiteindelijk voor de 2200 gekozen wat precies aansloot op mijn wensen. Incl montage binnen een week geregeld, we zijn er erg blij mee.

Goed mee gedacht en snelle levering ivm montage

Zo doorgaan

Andries van Voorst

In het begin wat lastige communicatie, het product is uiteindelijk toch geleverd,

Geen opvallende pluspunten.

Op de website werd de indruk gewekt dat het product de volgende dag geleverd zou worden. Maar het bleek een week te duren. Tussendoor is wel gemeld, als antwoord op mijn vraag, dat het eerst nog... Op de website werd de indruk gewekt dat het product de volgende dag geleverd zou worden. Maar het bleek een week te duren. Tussendoor is wel gemeld, als antwoord op mijn vraag, dat het eerst nog besteld moest worden.

Roeland Stuifzand

Goede mensen

Niks

Mildred Knegt

Prima. Info op de website klopt. Razendsnel geleverd.

Goede informatie over product en levering. Snelle levering.

Neen.

Bert

Zeer goede service,komt zijn afspraken na.Top

Luistert naar wat de klant wil

nog geen

Cynthia Postma

Zeer snelle levering!

Snelle levering, zeer goed prijs

Jannes van der Ploeg

Goed product